Volgers

dinsdag 29 juni 2010

Karen's Doodles Challenge #17 - Je favoriete vakantieland

Deze week worden jullie uitgedaagd om je te laten inspireren door je favoriete vakantieland ... en ik ben een echte liefhebber van Kreta. De zon, de zee en vooral ook het heerlijke eten!
Het liefst ga ik in het voor- en najaar een week genieten van een exclusieve vakantie waarin rust en veel boeken lezen voor mij het belangrijkste zijn ... en lekker samen.
Door de werkeloosheid van ons samen zijn we dit jaar niet geweest, maar het jaar is nog niet om en wie weet komt 't er in september nog van om er een weekje tussenuit te gaan!!

Ik heb als inspiratie een foto gebruikt van een haventje waarin het blauw van Kreta ... de zee, de lucht en het bootje - zo typerend zijn.
Op de voorgrond Karen's Doodles Sailor Boy ... is het geen schatje?
Er zijn geweldige nieuwe digi's om voor deze challenge te gebruiken en op ons Uitdagingenblog zie je nog prachtige creaties van de andere DT-leden als inspiratie.

Ik wens jullie weer veel plezier deze (warme) week.
Liefs van Christa

20 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Christa,
Ik vind hem helemaal geweldig, prachtige kleuren!

gr. Renata

petra,s cards zei

erg mooi gedaan crista!!!!!!
groetjes petra wetzels

Anneke zei

Hoi Christa,
je kaartje is super!
En zo leuk gedaan met die foto :)
Liefs Anneke

Christa zei

Wat een mooi kaartje ; het vakantie-gevoel springt ervan af....Je krijgt zo zin om te boeken ! Super gedaan. Creatieve groetjes , Christa.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi!

Liefs Ida

Renata van Miltenburg zei

Weer een TOP kaartje deze week Christa! Ik vind het geweldig hoe je deze uitdaging hebt aangepakt!!

Leuk om het verhaal erachter te lezen!

Warme groet,

Renata

Jeanet van der Lee zei

Wow, dit is echt een kunstwerkje! Ik vind die kleuren zo mooi en het idee om een foto bij je kaart te gebruiken is ook super.

stempelfeest zei

Ooh wat mooi heb je dat gedaan! Helemaal top, wellicht kunnen jullie in september er nog even tussenuit, gun het je van harte!
Liefs Mariska

anita01 zei

Hai sis, ja ja dit plaatje hoort gewoon bij jou en Kees, zalig joh en dat boeken, is zo gepiept dik verdiend dus gaan joh...dat het maar net zo smakelijk mag zijn als je kaart, is dit gaaf dan, ochhh jumpie meid.

Warme groetsels en tot gauw,
Anita.

scraphobby zei

wow ik vind hem helemaal super.
gr marian
GD Karens Doodles ned

Alina zei

prachtig kaartje, Christa, mooie kleuren combinatie!
groetjes, Alina

Bernadet zei

wat heb je dat gaaf gedaan Christa.
Leuk verhaaltje ook trouwens

anja zei

meis wat een super kaartje
en ik hoop dat jullie dit jaar nog kunnen gaan.liefs anja

Kimmie zei

Hoi Christa

Ik ben gast-designer bij karen's doodles en kom eens een kijkje nemen bij iedere designer.
Erg leuk kaartje en Kreta ben ik zelf nog nooit geweest maar als ik je kaartje zie kriebelt t me om weer op vakantie te gaan.

XXX Kim

Gea zei

Super is je kaartje van Kreta geworden Christa!
Leuk verhaal om te lezen;)

groetjes Gea

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtige kaart, heel apart met die foto, maar erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

nicolet zei

Wat heb je dat schitterend gedaan zo met de foto erbij!! Hopen dat er idd nog een lekker weekje weg erin zit!
Groetjes Nicolet

Sylvia zei

HOi Chris,

Helemaal geweldig met die foto :) nou toffer kun je het niet maken. Ik kom er echt helemaal van in de vakantie stemming!!!!
En dank je wel voor je lieve woordjes en je weet :) ik blijf lekker met je beppen :) en kleppen. En we zien elkaar zowiezo altijd op clubdaagjes. En ik doe nog wel mee hoor ;) tot de 13de.

Hugs
Syllie

Annemarie en Merit zei

Wat geweldig leuk opgelost zo,zit ook al te denken welke stempel ik moet gebruiken voor mijn vakantieland.

groetjes Annemarie en Merit

Joan Ottevanger zei

Het vakantie gevoel is er helemaal in je kaartje super.