Volgers

dinsdag 8 juni 2010

Karen's Doodles Challenge #14 - Verborgen Tekst



Sinds ik fulltime aan het werk ben vliegen de weken helemaal voorbij ... dus is het alweer tijd voor Karen's Doodles Uitdaging!
Deze week daagt Sylvia ons en jullie uit om een 'Verborgen Tekst' te gebruiken ...

Ik heb dit keer een Easelkaart gemaakt om de tekst te verbergen, maar er zijn natuurlijk genoeg andere mogelijkheden ...
Kijk maar eens naar de kaarten van de andere DT-leden, altijd goed voor je inspiratie.

Het schattige stempeltje heet 'Apple Girl' en lekker vrolijk designpapier van Tilda! Fris en fruitig ...

Vanmiddag ben ik er niet met de Challenge van Sassy Cheryl ... het lukt me momenteel gewoon ff niet om het allemaal bij te houden.
DT-werk is hardstikke leuk hoor, maar naast een fulltime baan vind ik het 'moeten' maken van een kaart net een beetje teveel!

Een fijne dag,
Christa

20 opmerkingen:

Janneke zei

Mooie kaart Christa ;0)

Janneke X

Bernadet zei

ik vind 'm weer super geworden Chris!!
Kan me voorstellen dat 't op 't moment allemaal heel hectisch is en dat het ff niet lukt allemaal

Unknown zei

Het is een heel mooi kaartje geworden hoor Christa! Enne... rustig aan he? Dan breekt het lijntje niet!
gr. Renata

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt Christa!

Liefs Ida

Renata van Miltenburg zei

Een plaatje als altijd Christa! Heerlijke papiertjes en prachtig gekleurd, wat je er zelf ook van vindt, IK vind dat je het helemaal in je vingers hebt! Leuk om een easel voor die verborgen tekst te gebruiken!

Liefs, Renata

Joan Ottevanger zei

Wat een geweldige kaart prachtig ook dat papier helemaal super.

PatriciaKleijn zei

Wat een schatje zeg!

*Kus Patries*

Unknown zei

een dotje Chris :D!

xxBetina

Alina zei

een beauty, Christa!
ik weet wat je bedoelt, ik werk ''maar'' vier dagen in de week en maak het kaartje altijd op het laatste moment!
succes met alles!
liefs, Alina

nicolet zei

Een prachtig kaartje Christa!
Denk goed om jezelf he!!
Groetjes Nicolet

Katinka zei

Wat is dit weer een prachtige kaart Christa! Lekker zoetig rose....

Rustig aan hoor , je gezin en werk gaan voor....
Liefs
Katinka

diana68 zei

Wat een vreselijk leuke kaart Chris....

Diana x

Angela zei

Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt!! Echt superssss!!!!
xxAngela

coby zei

tis een schatje geworden christa.
Ik ken het gevoel tijd is zo weg , hier ook megadrukkies int werk grrrrr ;)
groetjes coby

Hilda zei

Ooooooooo wat een scheetje is ze. Heel mooi!!!!
Grot gelijk Christa, hobby is voor de ontspanning.
Heel veel succes met je full-time job.

Groetjes hilda

Sylvia zei

Hoi Lieve Chris,

Tjonge wat is het toch een sweety van een kaart met daarin een tekstje bewaard :). Geweldig papiertje trouwens :) heerlijk hoor!!!!!!!!

Big Hugs
syllie

tineke zei

Wat een geweldig kaartje Christa
groetjes Tineke

Cora zei

geweldig chris zie dat je toch nog tijd heb voor kaartjes toppie hoor hahah ik heb er geen een meer gemaakt ontbreekt aan inspiratie

Sinikka zei

Wat een mooie kaart. Het papier is geweldig. Hele leuke stempel overigens en bedankt voor de link van Karen's stamps.
40 uur werken kan best tegenvallen, maar houden zo!
Nog een fijne zondag
Groetjes Sinikka

majo zei

wat heb je een mooie kaart gemaakt!. Mooie kleurtjes en prachtig papier. Groet Majo