Volgers

dinsdag 22 juni 2010

Karen's Doodles Challenge #16 - Patchwork



Deze week heb ik zelf de challenge verzonnen en heb ik het DT-team van Karen's Doodles uitgedaagd om iets te maken met 'Patchwork' ... en dat bleek niet eenvoudig (LOL)!
Patchwork is natuurlijk een 'oude' handwerktechniek waarbij allerlei verschillende kleine lapjes aan elkaar genaaid worden tot een groter geheel ... maar gezien het beddengoed van Pip en de geweldige Tilda stofjes is het volgens mij ook weer helemaal trendy!! Dus leek het me leuk om dit ook met papier te doen.

Uiteindelijk heb ik 't vrij rustig gehouden ... dus niet a la Pip!
Ik heb het prachtige papier van 'Le Chateau Collection' van Kaisercraft gebruikt en deze stempel van Karen's Doodles heet 'Tango' ...
Er zijn weer volop nieuwe digitale stempels in de webshop ... zooooooooo jammer dat ik momenteel te weinig tijd heb om ze te gebruiken.

Kees heeft weer een baan ..... JIPPIE ..... en zit voor 2 weken in Amerika, dus heb ik het naast het werken nog drukker! Maar ja ... je kan niet alles hebben en we zijn al weer helemaal blij dat we allebei weer aan het werk zijn.

Ik ben heel benieuwd wat jullie maken van deze Challenge ... en kijk voor inspiratie eens op het Uitdagingenblog.

Veel plezier,
Christa

18 opmerkingen:

Gea zei

Dat was zeker even een lastige uitdaging Christa (lol) maar toch goed gelukt;)
Je hebt een super mooie kaart gemaakt zo chic;)

groetjes Gea

Mariska zei

Wat een prachtige kaart Christa! Ik vind het papier prachtig, de swirl geweldig en wat heb je de afbeelding prachtig ingekleurd. Gefeliciteerd trouwens met de baan van je man, ik kan mij heel erg voorstellen dat je daar blij mee bent, geeft toch rust in de tent (al heb je dan minder tijd om te knutselen :) ).

xxx
Mariska

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtige kaart.
Ik ga het zeker proberen lijkt me een hele leuke uitdaging.

Liefs Ida

Dicky zei

Wow Chris, geweldig die kaart zo met dat patchwork. Ik ben er dol op, ook met stofjes overigens. En wat geweldig dat Kees weer aan de slag is, gefeliciteerd!!

*Ellen* zei

wat een romantisch en schattig kaartje, prachtig met dat leuke stel

Unknown zei

Nou, een uitdaging was het zeker! Maar jou kaartje is in ieder geval prachtig geworden.
Zal wel vreemd zijn dat je man 2 weken weg is!

gr. Renata

Marianne zei

een prachtig kaartje Christa

Harriët zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan!!!

Valt wel op dat jij ook weer druk met werken bent...heb je al een poos niet in de winkel gezien.Haha.
En wat fijn dat Kees nu ook weer een baan heeft.Valt er nu,denk ik,voor jullie toch een stuk spanning weg.

Harriet
XXX

Bernadet zei

je hebt er een geweldige kaart van gemaakt Christa
Hihi was idd ff een 'lastige' opdracht, maar het is weer iedereen gelukt om er weer wat moois van te maken;)

Alina zei

een prachtige kaart, Christa, enig stempeltje en zo schitterend ingekleurd!
gefeliciteerd met de baan van je man, heel veel succes!
groetjes, Alina

Sylvia zei

HOi Chris,

Het is een toppertje van een kaart zeg en een super leuke challenge!!! Dank je wel om dit eens uit te proberen. En nog gefeliciteerd met je man zijn baan. Dat geeft toch weer wat meer gerust stelling!! En wel een klein feestje waard ;).

Big hugs
Syllie

José zei

Wat een mooie Patchwork kaart, ik vind het ook altijd wel weer een uitdaging om te maken met de laatste stukjes papier van een lijn. Jouw papier is erg mooi en de stempel is grappig.
Wat fijn dat Kees weer een baan heeft: gefeliciteerd hoor.
Groetjes van José

Lia zei

Hey Chris!!

Wat een super gave kaart is dit geworden :o)

Maar nog beter nieus is dat jullie alle twee weer een leuke baan gevonden hebben!!
Proficiat!!

XO Lia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je patchwork kaartje is echt prachtig, super!
Groetjes van Jacqueline

nicolet zei

Je kaartjes is een plaatje geworden Christa!!
Mooi papier heb je ook gebruikt!
Groetjes Nicolet

Chris Olsen, Glowbug zei

Oh how sweet Christa!! Love your coloring and your soft patchwork!! Gorgeous card!!
hugs,
Chris

Renata van Miltenburg zei

Ik vínd 'm toch MOOI!! Prachtig papier, mooi eenvoudig van lijn, echt waanzinnig mooi gekleurd, beeldige swirl en natuurlijk dat lekkere stiksteekje. Echt helemaal TOP!

Liefs, Renata

Durvina zei

Wat een prachtige kaart weer, en je inkleuren is echt prachtig, vind het erg leuk om sept. van je te mogen leren!!

Gr, Durvina