Volgers

zondag 6 november 2011

Weer rood, groen en wit

Ik heb nog wat ingekleurde afdrukjes liggen, dus blijf voorlopig nog wel even in deze stijl ...
Dit keer heb ik de LO gebruikt van de Crazy Meiden, de SOL kaart voor vandaag en Authentique papier.

De swirl en blaadjes zijn van Magnolia, de bloemen en sterren van MFT en de pons is van Martha Stewart en heb ik net uit de verpakking gehaald ... mijn buuf had deze meegenomen uit Amerika en kreeg ik voor mijn verjaardag (bijna 5 maanden geleden!).
De witte stanzen zijn allemaal bewerkt met Crackle Paint van Tim Holz.

En de ronde stempel is van LOTV en gestempeld met Crimson Red van Versafine ... echt prachtige kleuren zijn er van dit stempelmerk.

Ga er nog maar eentje maken want heb een luie zondag.
Heb het van de week druk gehad en moet echt even een daggie bijtanken!

Liefs van Christa

22 opmerkingen:

Jenine zei

Kvind hem echt superrrrrr gaaf Christa!! En je kleurwerk is gewoon weer top!

Liefs Jenine

majo zei

Prachtige kaart Christa. Gr Majo

Dina zei

hartstikke mooi wat je weer gemaakt hebt

José zei

Wat een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt Christa, een "plaatje" hoor!
Liefs van José

Margreet zei

Wat een super mooie kaart.
Groetjes Margreet

nicole zei

Prachtig kaartje!
Kijk mijn ogen hier uit!

Nicole

Alina zei

weer een beauty, Christa! su-per!
groetjes, Alina

Crealin zei

Hoi Christa,

wat een prachtkaart. Alles past zo perfect bijeen, wat een talent!
Tilda is zo mooi ingekleurd.

Groetjes,

Lins x

corryskaart zei

hoi christa
vind je kaart kei-gaaf en de kleuren vind ik echt bij kerst horen!
groetjes van corry

Yvonne zei

Oh, ik vind je kaart helemaal geweldig, wat mooi zeg!
groetjes Yvonne

Unknown zei

Prachtige kaart Christa.

Lieve groetjes Suze

Annette zei

Christa, je hebt er weer een bjoutie van gemaakt. Prachtige kleurencombinaties hoor. Helemaal leuk!!!! xoxo Annette

debby4000 zei

Oh gorgeous card Christa, love the cute Tilda.
luv
Debby

~*~Sandra~*~ zei

ooooooo wat een schatje werr!
liefs Sandra

diana68 zei

superssss Chris......ennuh rustig aan!!

diaan x

Ellen zei

Traditionele kleurtjes maakt niets uit het is een plaatje van een kaart !!
Super hoor !!
Gr, Ellen

PatriciaKleijn zei

hele mooie kaart

Liefs,
Patricia

Nicole zei

Weer een erg mooie creatie. Super gaaf. Als je tijd en zin hebt mijn blogdeuren staan altijd open ;-). Hopelijk tot kijk op mijn blog. Lieve groetjes, Nicole

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is weer een super mooi kerstkaartje Christa, prachtig en heel leuk.
Groetjes van Jacqueline

Irm zei

Wat een beauty, Christa!
Enne...ik hou wel van die kleuren hoor ;) Groetjes, Irm

Nathaly zei

Christa, ik hou zo van jouw stijl. Strak en sfeervol. HELEMAAL mijn ding! Deze kaart is ook weer geweldig mooi. Nathaly

Renata van Miltenburg zei

Wauw Christa, ik vind het weer een plaatje!

Liefs, Renata