Volgers

vrijdag 25 november 2011

Nummer 3 - nog 2 te gaan!

Dit kaartmodel blijft geweldig om te maken, dus ook gemaakt in Ouddorp ... met het prachtige papier van Bo Bunny, een must have!! Wat niet?
De gestempelde cirkel is ook van Magnolia en heb ik vorig jaar nog aangeschaft, zo ongeveer na de kerst maar blijft te gebruiken. Heb deze gemaakt met Versamark en embossingpoeder en daardoor ligt ie een beetje op het papier, helaas minder goed te zien ...

De ijsster is van Cheery Lynn, met in het midden kurk. Het randje van Magnolia en bovenin Spellbinders.


Hier het kaartje in de criss cross ... eigenlijk alleen een prachtige stempel van Stampendous!

Groetjes van Christa

19 opmerkingen:

Lia zei

Wauw, wat een onwijs mooi kaartje, leuk model ook,

groetjes Lia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is schitterend.
Groetjes Miranda

femke zei

heey christa,

dit is een geweldige kerstkaart geworden!!!

groetjes femke

maria bellekens zei

Wat een mooie Kerstkaart Christa, je inspireert mij enorm , bedankt hiervoor!!

Lia zei

Prachtig!!!! Verder geen woorden voor. In mijn hoofd begint het gelijk te tollen, heb ik ook niet zulk mooie combinaties met papier, heb ik niet een soortgelijke stempel. Ik heb geen tijd!!!!! HELLUP !!!!!

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaart Christa.

debby4000 zei

Adorable Christa and gorgeous too.
luv
Debby

majo zei

Prachtige kaart Christa. Gr Majo

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Groetjes Margreet

Lia zei

wowww super mooi kaartje chris, heel mooi papier
liefs Lia

diana68 zei

Jeee, kep geeneens kunnen reageren op de onderstaande en dan nu nog zo'n toppie mooie kaart. WMaar ook wat waanzinnig papier Chris......

Diaanx

hou je taai en sterkte met de schouder hoor !!

Tineke van der Linden zei

Oohh wat een geweldig mooie kaart weer Christa! Ook het model is zo leuk.
Groetjes Tineke

Esther zei

Prachtig hoor ik had hem op de club al voorbij zien komen bij Dia.
Die ster is ook helemaal leuk zo met het kurk.

Groetjes esther

PatriciaKleijn zei

heel leuk zeg :D

Liefs,
Patricia

angeleef zei

Wauw, wat is deze kaart ook weer onwijs mooi!
En inderdaad... alles is een must have in ons hobbywereldje haha :)
Gelukkig maar dat al die stempels opnieuw te gebruiken zijn hé :)
Groetjes
** Evi **

Crealin zei

Hoi Christa,

ik ben helemaal weg van je kaartjes, dit modelletjes is zo leuk en je hebt het weer zo mooi versierd. Ook je turquoise kaartje vind ik super!

Je kleurt echt heel mooi!

Fijn weekend,

Lins

corryskaart zei

hoi christa
kan alleen maar uitbrengen WWWWOOOHHH wat is die mooi!
gr corry

Dina zei

wauh wat een beauty wordt er stil van

Claudia zei

Wauw wat een prachtig kaartje en dat papier, tjah ik vind elke lijn gewoon weer een plaatje! Heb je ergens het patroon van dat kaartje misschien?

Groetjes, Claudia