Volgers

donderdag 24 november 2011

Nog eentje van het weekend ...

Zo lekker een dag vrij, dus even tijd om weer een kaartje te plaatsen.
Ook deze heb ik in het weekendje met de meiden gemaakt met het supergave papier van KaiserCraft, samen met Basic Grey en MME, toch wel één van mijn favoriete merken!
Deze heet Madame Boutique.

Een Magnoliaatje uit de Sweet Dream Collectie, vilten bloemen van MFT afgewerkt met kurken harten. De Heart Swirl van Magnolia is ook van kurk, de blaadjes en de klok zijn beide van Tim Holz ...

Ik ben dol op de kleur turquoise in veel combinaties, zo ook deze!!

Met mijn schouder gaat 't echt waardeloos, wordt alleen maar erger en niet beter ... baal ervan als een stekker want is ook nog rechts. Blijft gewoon lastig om deze te ontzien.
We wachten maar af ...

Bedankt voor alle berichtjes bij mijn vorige kaart!
Liefs van Christa

21 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een superleuke kaart.
Beterschap met je schouder.
Groetjes Margreet

femke zei

heey christa,

het is zoals altijd weer een prachtige kaart geworden!!!ik heb dit lieve stempeltje zelf ook omdat je die ook voor "gewone" kaartjes kan gebruiken. kom alleen tijd te kort.

groetjes femke

femke zei

ow ja ik wilde je ook nog heel veel sterkte wensen met de schouder!!! ik hoop dat het snel wat minder pijn doet.

groetjes femke

celia zei

Ow wat erg dat die schouder zo pijn blijft doen!!!!
Je kaartje is er zeker niet minder mooi op geworden....integendeel het is prachtig gewoon!!!!

Monique zei

Wat een prachtige kaart!
Turquoise en kraft dat is een harmonieus huwelijk!
Veel beterschap met je schouder.
grtjs
Monique

Astrid zei

Dis is een schitterende kaart Christa, prachtige kleuren, superr !!
Sterkte met je schouder hoor meis !!

groetjes Astrid

Annette zei

Wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt. Super mooi!
xoxo Annette

Sylvia Zet zei

Beautiful card!

Sanne zei

Wat een beauty, zo'n Magnolia op een klok bijft leuk! Erg mooi gedaan! Beterschap!

Liefs Sanne

Tineke van der Linden zei

Weer een onwijs mooi kaartje Christa!! De klok van Timmetje is ook zo leuk hè?
Jammer dat je van je schouder nog zo'n last hebt, beterschap!
Groetjes Tineke

nicolet zei

Wat prachtig weer Christa en succes met je schouder! Hoop dat het snel wat beter gaat!
Groetjes Nicolet

Esther zei

Ohh dit is ook weer een schatje zeg.
Mooie kleurtjes heb je ook weer gebruikt.

Groetjes esther

corryskaart zei

hoi christa
en weer een superkaart gemaakt en die kleuren echt om te zoenen zo mooi!!en veel sterkte met je schouder!
gr corry

Corrie zei

Wat een geweldig mooi kaartje Christa
Groetjes Corrie

Alina zei

ik ben er helemaal weg van, Christa, prachtig!
beterschap met je schouder; zaterdag ben ik ook weer naar de chiropractor geweest, uffff! ik leef zo met je mee!!!
groetjes, Alina

angeleef zei

Oké... één woord, meer heb ik niet nodig: WAUW! Oké toch meer woorden nodig: dit kaartje is echt GOR.GE.OUSSSSS!!! Zooo onwijs mooi en die kleurencombinatie oooh ik word er gewoon even stil van.
Groetjes
** Evi **

*mieke* zei

Schitterende kaart en leuk hoe Tilda in de klok zit!
Groetjes Mieke

Miranda zei

Super gave kaart !!
Gr, Miranda

Debby Kuster zei

wat een mooie kaart vind die klok van tim holtz helemaal geweldig

groetjes
Debby

PatriciaKleijn zei

heel erg leuk zeg

Liefs,
Patricia

deliciagrey zei

What amazing card. Its attractive to every one. I like flower so much. Its looking so pretty.

printed pens