Volgers

vrijdag 28 augustus 2009

Whiff of Joy Stamp Fall Kit!!

Vorige week viel de prachtige Whiff of Joy Fall Kit met de prachtige stempels van Elisabeth Bell in mijn brievenbus ...
De bovenste stempel is Fall Willow with Grapes en het papier is van Little Yellow Bicycle, als ook de sentiments!

Deze Fall Willow catching leaves is wel een van mijn favorieten uit deze prachtige kit ... voor deze kaart heb ik het papier van KaiserCraft gebruikt. Hele mooie warme herfsttinten!
Beide stempels zijn ingekleurd met mijn Prismacolors.

Van de week toch ook maar weer de Copics tevoorschijn gehaald want ik vind het heerlijk om allerlei kleurtechnieken uit te proberen, maar blijf het moeilijk vinden om met die Copics mooie 'vloeiende' kleuren en schaduwen te krijgen.
Al met al ben ik met deze redelijk tevreden ... LOL!
Het designpapier is van My Mind's Eye en werkelijk prachtig van kleur. De stempel is natuurlijk van Penny Black ... deze zijn wat groter en eenvoudiger (of misschien juist niet) om te oefenen!!

Verder heb ik helaas wat computerproblemen en gaat de PC a.s. zondag een paar dagen weg voor een 'onderhoudsbeurt' ... hij moet echt leeg en dan heerlijk opnieuw beginnen. Dus wordt het ff rustig vanaf deze kant, al ben ik er toch al niet al te vaak!
En gelijk een nieuwe uitzoeken ...

Ik wens jullie alvast een fijne weekend!
xx Christa

22 opmerkingen:

Hannekie(Sisterly) zei

wat prachtig allemaal. die stempels zijn echt mooi.ik vind de penny black ook schattig hoo. heel mooi papier ook allemaal. succes met je computer
gr hannie

eba zei

Your cards are beautiful!

eba zei

Your cards are beautiful!

Made by Janet zei

Wat heb je weer supermooie kaarten gemaakt. Die stempels van wiff of joy zijn zooo mooi!!

Groetjes Janet

ooh en die computer..daar kan ik ook niet tegen als hij niet doet..hopelijk heb je hem snel terug!

Anoniem zei

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Christa!! En wat heb je de afdrukjes geweldig mooi ingekleurd.

Succes met de computer.

Groetjes Jannie

Lia zei

wat een mooie kaartjes heb je gemaakt chris echt heel mooi papier ook
liefs Lia

Janny zei

helemaal suuuper Chris en gaat het weer een beetje met je??

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaartjes zijn prachtig en ik vind dat je ze heel mooi hebt ingekleurd!
Groetjes en een fijn weekend, Jacqueline

Kitty Dieleman. zei

Prachtig wat een mooie creaties en dat papier ook super.

Gr Kitty

Marja Sch zei

Wat een mooie vliegers hier en je kaarten zijn ohh zoo mooi. Het was gezellig je vanavond weer even te zien. Groetjes Marja

Marjolijne zei

Prachtige kaarten, Christa :D! Het inkleuren vind ik erg mooi geworden dusse....lekker gebruiken die Copics ;)

diana68 zei

jeee wat een boel kaarten Chris !! en ze zijn weer stuk voor stuk beauty's !! Suc6 met de pc Chris, die kunnen we toch eigenlijk niet missen ;o)

Diana x

Nicoline zei

Wat een prachtig kaartjes weer
Super stempels!

Groetjes,
Nicoline

Je@net zei

Prachtige kaartjes Christa!

Jolanda zei

Leuke kaartjes Christa!

lydia zei

GOH WAT EEN PRACHTIGE CREATIES MAAK JIJ!! IK ZAL ZEKER VAKER BIJ JE LANGS KOMEN VOOR INSPIRATIE WANT IK BEN NOG MAAR EEN BEGINNELING! KAN NOG VEEL VAN JE LEREN.

OP MIJN BLOG VIND JE EEN VERRASSING VOOR JOU EN JE BENT VAN HARTE WELKOM DEZE TE KOMEN HALEN!!

GROETJES LYDIA

Krista's Design zei

Wauw... wat maak jij een mooie kaarten zeg!!!
Ben echt jaloers!!! :)
Luv&Hugs,
krista

scraphobby zei

wow wat een prachtige kaarten en super mooi papier,stempels zijn ook super heb ze nog niet gebruikt.fijne dag gr Marian

Marjolijne zei

Wat een prachtige kaarten, Christa :D!
Goed bezig hoor, hihi.

Unknown zei

super gave kaarten Christa :D!

xxBetina

Valerie Deconinck zei

Hoi Christa

super mooi blog met al even mooie kaarten...

Groetjes Valerie

Karen zei

Wat een mooie kaart! Ook je papier vind ik zoooo fijn!
Knuffels,
Karen.