Volgers

dinsdag 20 november 2007

Weekend met een gouden randje!!

Het afgelopen weekend ben ik met 6 meiden naar Ouddorp geweest om heerlijk te knutselen en het was helemaal superrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!


We hebben van het begin tot het eind gelachen en al die extra ingepakte onderbroeken waren geen overbodige luxe! We zouden spelletjes doen en een strandwandeling maken, maar helaas ... we zijn alleen maar bezig geweest met de projecten. Hadden allemaal een kaartje voorbereid en voor iedereen een pakket met alles samengesteld en dat ging helemaal waanzinnig. Zelfs geen dubbelen ... LOL!


Onder het genot van o.a. tokkelroom met slagroom, een biertje, koffie, zoutjes, toastjes e.d. hebben we meegalmend op het Nederlandse levenslied kaartjes gemaakt, zoals jullie hierboven zien!!




Gezellig met elkaar gegeten en koffie gedronken ... echt het was geweldig!! Ik heb er van genoten ... met volle teugen!!


En de nieuwe afspraak is alweer gemaakt ... heb er nu al zin in ... LOL!




9 opmerkingen:

Dicky zei

Ik las al over jullie weekend op Clubs en meiden: wat zullen jullie een plezier hebben gehad! Goed idee zeg met die pakketjes en wat een heeeeeerlijke zooi op die tafel. Smullen hoor!

Jeanet zei

Lijkt me geweldig om dat te doen zeg , wat een plezier moeten jullie hebben gehad ! en er zijn ook nog mooie kaarten gemaakt !!!

diana68 zei

super dat jullie het zo leuk hebben gehad, alhoewel ik niet anders verwacht had :P de kaartjes die iedereen had voorbereid zien er ook geweldig uit !! ik hoor vrijdag de smeuige details wel ;o)

Anoniem zei

Dat ziet er reuze gezellig uit Chris!!! Prachtige creaties heb je gemaakt wauw:))) Jammer dat ik je niet zie in Rijswijk maar dat halen we vast wel gauw weer eens in;)
{Hugs}Inge

Anoniem zei

Wauw Chris, wat heb je die kaarten zo mooi neergezet zeg!! met nog wat leuke foto's erbij!Het was echt waanzinnig leuk he!!! Ik kijk al weer naar het volgende weekend uit hoor! Heerlijk!!! Dikke kus Dia

Erica zei

Dat klinkt supergezellig Chris, en zo ziet het er ook uit :D! Wat heerlijk zo'n weekend met alleen maar freubelen met allemaal freubelkipjes...heaven :D! Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt ;o)!

Lia zei

wat supoer dat jullie het zo naar je zin hebben gehad echt helemaal leuk als er dan nog zoveel projectjes klaarkomen

Janny zei

de kaartjes zien er allemaal geweldiggggg uit Chris en ooooh wat gezellig zo'n weekend, en zo te zien hebben jullie heel wat afgelachen!

Anoniem zei

Ik heb heerlijk meegenoten hoor Christa, geweldig zulke dagen....en prachtige creaties gemaakt, wonder baarlijk hi,hi,....

Lieve groet van Aniet.