Volgers

zaterdag 3 november 2007

Nog 1 nachtje slapen ...

Morgen alweer 25 jaar geleden dat Kees en ik in dit wankele bootje stapten ... ons huwelijksbootje! Het is niet te geloven dat de tijd zo vliegt en wat waren we jong zeg ...

Ons 'huwelijkse' leven verliep natuurlijk ook schommelend als 't bootje, af en toe was er ruwe zee of een stevige golf die ons meenam richting strand ... dan kregen we een hap zout of wat zand binnen. We roeiden stevig met de riemen die we hadden, om toch vooral niet te stranden!
En opeens zijn we zomaar 25 jaar verder, zonder schipbreuk te lijden en hebben samen de kust bereikt ... met vaste grond onder onze voeten ....alhoewel ... (LOL)!

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke foto van jullie! Wens jullie een hele gezellige dag morgen en voor jullie verdere huwelijksleven veel liefde, gezondheid en geluk

Lia zei

wat een mooie foto en gefeliciteerd

Jeanet zei

Erg leuke foto , zien jullie er nog zo uit, jong bedoel ik he , hihihi. van harte gefeliciteerd en als je achterom kijkt wat is nou 25 jaar !!
Fijne dag morgen !

diana68 zei

wauwwwww Chris wat een super leuke foto zeg !!! geweldigggg......Van harte gefeliciteerd jullie beide met deze mijlpijl en ik wens jullie nog vele jaren heel veel geluk met elkaar :o)

ennuh je hebt nog een kaartje van me tegoed ;o)

Monie zei

Ik moest wel even glimlachen om je mooie verhaaltje Christa.Over de woelige baren toch bij deze mijlpaal gekomen!!Ja , het gaat snel hé? Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag met je gezin!En nog héél veel gezonde en gelukkige jaren samen.

Christa zei

Dank jullie wel lieve meiden!! Je hebt niet echt het idee dat je ouder word, maar ja ... toch 25 jaar verder ... dus het zal bijna wel!!

Ellen zei

Gefeliciteerd !!
Een hele fijne dag toegewenst.

Je@net zei

Gefeliciteerd Christa en Kees!
Wat gaat de tijd toch snel hè! Hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben en nog lang van elkaar kunnen genieten!

Jolanda zei

Ook namens mij nog van harte gefelciteerd en ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad

sandra_w zei

Nog van harte gefeliciteerd Christa en Kees, enne leuke foto hoor!

Carmen zei

Van harte Chris! Ik wens jullie een fijne dag. Wat een verschrikkelijke romatische benadering van je huwelijk.

Janny zei

gefeliciteeeeeeeeeerd met jullie 25 jarig huwelijk, op naar de volgende 25 jaar;)!

Inge Groot zei

Gefeliciteerd Christa! Geweldige foto van jullie in het huwelijksbootje;o)

Carin zei

Gefeliciteerd Christa! Wat een tijd he, 25 jaar, menig stel haalt het niet ;-)

Anoniem zei

Ik zag nergens een email adres staan, daarom zet ik mijn berichtje maar hier neer.

Op jouw leuke blog met veel gave kaarten zag ik een berichtje over het bestellen van Magnolia kits in Zweden. Dan heb ik nu gedaan en het geld is er ook afgeschreven, nu kreeg ik opnieuw een factuur van Magnolia dat ik moet betalen, ze reageren op geen enkele email.
Zijn de winter/kerst kits al verstuurd? Anders ga ik proberen mijn geld terug te krijgen via paypal.

Ik hoop vna je te horen!
Groetjes Iris