Volgers

donderdag 21 juni 2007

Kaartje afgemaakt ...


Zo vanmorgen eerst maar ff het kaartje afgemaakt waar ik dinsdag al aan begonnen was ... dan kan ik vandaag tenminste weer iets nieuws verzinnen.
De stempel is van High Hopes, designpapier weer van Daisy D's, Got Flowers? en bradjes en rub-ons van MM.
Heb me voorgenomen om vandaag maar eens te staken in het huishouden en lekker aan de crea te gaan ... maar meestal lukken de kaartjes dan niet ... LOL! Ben benieuwd of er dus vandaag wat uit mijn handen komt.

Officieel begint de zomer vandaag, maar hier wordt het in ieder geval steeds donkerder ... het zal zo wel ontzettend gaan stortregenen.

Fijne dag vandaag!

7 opmerkingen:

Lia zei

ik vindt het schitterend gemaakt en heel mooi ingekleurd

Ingrid zei

Knappe kaart Christa!!

Janny zei

hij is zoals altijd super Christa!

Marlies zei

Wat een mooie kleuren en het is een gezellige kaart geworden hoor.

groetjes marlies

diana68 zei

superrrr kaartje Chris :D!

Carin zei

Lief kaartje Christa!

Marja Sch zei

Mooie heldere kleuren. Christa. Leuke stempel hoor.