Volgers

vrijdag 4 december 2015

Label van Crealies

Goedemiddag lieve bloggers,

Vandaag een label van Crealies waarop ik heb gestempeld met Cling stempels van Penny Black  en opnieuw een digi van Sylvia Zet .... 

Sinds ik een workshop heb gevolgd van Anita ben ik 'verslingerd' geraakt aan het spelen met inkt ... en ligt het scrappapier zo'n beetje te verpieteren en te vergelen ... en ik heb VEEL!!
Ach alles is betaald en komt vanzelf wel weer een keer uit de kast.


Zo verandert in de loop der tijd je stijl ... en blijft het leuk!

Fijne dag,

Liefs van Christa 

3 opmerkingen:

José zei

Wat is het weer een "plaatje" Christa

anita01 zei

Vind het een lieffie en heerlijk om je toch weer aan te steking met mijn GROTE liefde, inkt, spelen ermee en aan de stempel gekregen....

Dikke Warme groet,
Aniet xxx

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.