Volgers

vrijdag 23 november 2012

Kerstige groetjes!


 
En van nog een ander al reeds gekleurd Magnolia afdrukje een kaart gemaakt .... met Maja papier, een Nestabilitie en weer een kerstige bloementoef bewerkt met Gesso! Ik houd de kerstkaartjes momenteel een beetje in dezelfde stijl! De tekst is van Joy.

Een close-up van de bloemen .....
 
Ook vandaag maar weer afwisselend een beetje aan de crea en dan af en toe lekker op de bank. En tussendoor natuurlijk mijn oefeningen doen want hoop snel weer 'de oude' te zijn!
 
Fijne dag,
Liefs van Christa

8 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtige kaart. Leuk hoe je de bloemen hebt bewerkt.
Succes met je herstel.
Groetjes Miranda

Ilonka zei

Wat een plaatje van een kaartje Christa. Beterschap gewenst.
Een heel fijn weekend.

Scrapgroetjes Ilonka

Marja Sch zei

Deze is ook al zo mooi. Gr Marja

corryskaart zei

Hoi christa
Nou deze stijl van jou vind ik er geweldig mooi uitzien dus zal steeds genieten als je zo prachtige kaart post
Fijn weekend en groetjes van corry

Sanne zei

Prachtig kaartje! Mooi ingekleurd ook. Ben ook weg van de bloemetjes.

Liefs Sanne

Alina zei

ik vind deze ook te mooi voor woorden, Christa, ik kan me voorstellen hoe prachtig het kaartje in het echt is!

Mariken zei

Schitterend kaartje, super ingekleurd. en fijn dat je aan het herstellen bent!
Gezellig weekend, groetjes Mariken.

Unknown zei

Wounderful
Where have you buy the lovely frame?

Br Liselott
liselott.tarning@gmail.com