Volgers

donderdag 4 augustus 2011

Nog een verjaardagskaartje ...

En deze is voor mijn schoonmoeder die a.s. zondag 82 jaar wordt ...
Opnieuw een digi van Mo Manning gebruikt, gewoon omdat ik ze erg leuk vind! En de serie van Mummu is helemaal te gek!
Eigenlijk hebben we veel te veel waardoor er heel veel leuks blijft liggen ...

Ik weet niet hoe het bijna jullie met het weer is, maar het is hier echt heel vochtig warm en in combinatie met 'opvliegers' is het geen lolletje. Zeker hier op zolder ...
Vanavond mag ik een workshoppie geven dus ik ga gauw inpakken, eten en wegwezen.

Fijne avond,
Christa

27 opmerkingen:

corryskaart zei

hoy christa
wat een mooie kaart en ook de afbeelding is geweldig leuk en dan ook nog prachtig gekleurd, wat wil een mens meer:-))
groetjes van corry

Miranda Slagboom-de Groot zei

dat is een hele mooie kaart. die digi's van mo manning blijven leuk.
groetjes miranda

femke zei

heey christa,

het is een supergaaf kaartje geworden!!! daar is je schoonmoeder vast erg blij mee.

groetjes femke

Astrid zei

Schitterende kaarten heb je weer gemaakt Christa, fijn dat je de draad weer een beetje opgepakt hebt :)

groetjes Astrid

Yvonne zei

Wauw, zeg wat een geweldige kaart en die digi's zijn inderdaad wel heel erg leuk! Wat is dat voor mooie stempel die je in de hoek gebruikt hebt?
groetjes Yvonne

Kitty Dieleman. zei

Super je kaart en dat stempel is een echte topper.

Groetjes Kitty

arjette zei

WAt een onwijs leuk kaartje!!! Die digi's zijn zeker onwijs leuk!!! Succes vanavond!

gr. arjette.

Amanda zei

Wow wat een juweeltje enne gefeliciteerd!

liefs Amanda

Unknown zei

Hoi Christa,
ik liep een beetje achter met het bewonderen van jouw blog. Wauw!! Wat heb je toch weer prachtige kaarten gemaakt. Vooral die voor je neef en nicht zijn heel gaaf. Ik heb ervan zitten genieten.
Hartelijke groet van Alexan

Unknown zei

Hoi Christa dit is weer een geweldige kaart prachtig en wat een leeftijd zeg alvast van harte met haar.

lieve groetjes Suze

Anoniem zei

wow wat een gave kaart zeg!! En inderdaad de serie stempels van mummie zijn geweldig!

Groetjes Hélène

Marianne zei

Als ze daar niet blij mee is dan weet ik het niet meer.
Hij is beeldschoon
Groetjes Marianne

Lia zei

Prachtig kaartje, gave afbeelding, en ja praat mij niet van de opvliegers. Ik heb een ventilator, die gaat aan op het moment dat er een vlieger komt haha, een ramp ja, maar je krijgt het cadeau toch?

groetjes Lia

Cora zei

wat een gave crazy kaart weer chris

Gretha zei

Wat een fantastische mooie kaart en wat een prachtige kleurstelling heb je gebruikt. Een topper.
Groetjes Gretha

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje,
En wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet

nicolet zei

Prachtig kaartje Christa en gefeliciteerd met je schoonmoeder!
Groetjes Nicolet

debby4000 zei

Gorgeous beautiful card Christa, love the adorable image and pretty colours.
luv
Debby

regina zei

schitterend!!!

wat een mooie afdruk en gaaf gekleurd!

gr regina

Alina zei

prachtig kaartje, Christa, van mij een 10+!
groetjes, Alina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk kaartje Christa, een heel leuk afdrukje en heel mooi ingekleurd. Alvast gefeliciteerd met je schoonmoeder.
Groetjes van Jacqueline

Nicoline zei

Wat issie leuk!!!
Helemaal geweldig. Alvast gefeliciteerd met je schoonmoeder.

Groetjes,
Nicoline

Gonny zei

hoi Christa
las je berichtje bij je kaart en ja meis we kunnen mekaar de hand geven dus erg warm in combi met opvliegers ja en er is niet veel aan te doen alhoewel ik er vel pilletjes voor heb van de homeopaat die goed helpen maar niet altijd en dan neem ik hetmaar zoals het komt
je kaart is weer een topper enik vind ook de kleur erg mooi alhoewel ik niet veel doe met stempels spreekt het mijn wel aan
gr gonny

Yvonne F. zei

Hoi Christa,

Ik ben er ook helemaal weg van. Het papier, je manier van inkleuren.......applausje voor jezelf en van mij :O)

gr.Yvonne

anita01 zei

Hej kanjertje,

Knokken en het zal een *plaatje* worden sis, zo mooi jou kleurenspel blijft me boeien....en ook die warmte erbij maakt het tot spaanse temperatuurtjes...Van harte met je schone moeder en wat een die-gie he jumpie... dikke knuffel,

Warme groetjes met een koel briesje,
Anita xxx

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Christa,
Je hebt allemaal weleens een periode dat je gewoon geen zin hebt en dat mag gelukkig. Maar leuk dat je weer in beeld bent. Ik vind je stempels altijd zo leuk en mooi verwerkt op de kaart. Niet te druk, zodat de stempel mooi uitkomt. Goed ingekleurd. Ga even bij Mo Manning kijken, want ik vind die tiener kaarten zo leuk.
Groetjes Lida

Carla D zei

Een geweldig kaartje!

Groetjes Carla