Volgers

dinsdag 17 mei 2011

Workshoppie van Anita!

Vandaag heerlijk met de meiden een workshoppie van Anita gekregen ... en wat was het weer leuk!! Natuurlijk weer ontzettend gelachen als een stel pubers en veel techniekjes geleerd ... het was een topdag!

Deze easelkaart eerst gestempeld met een prachtige swirl van Tim Holtz, vervolgens geblend met 3 kleuren distressinkt ... en nog wat techniekjes, maar die verraad ik lekker niet. Wil je het ook leren of zien, dan gewoon ff gaan workshoppen bij DoeaDing waar Anita haar workshoppies geeft ...

Dus Anita (Sissie) bedankt voor de leerzame lessen en Cora voor de gastvrijheid.


Liefs van Christa

10 opmerkingen:

Anoniem zei

waauuw
deze zou ik ook wel willen leren maken

groetjes

Tine

Miranda zei

He leuke kaart zeg Christa en kan me voorstellen dat het gezellie was! groetjes Miranda

Ina zei

Wat een superleuk kaartje weer. De achtergrond is echt supermooi gemaakt. Jammer dat Doeading zover weg zit, want anders wist ik het wel!

Harriët zei

Ziet er erg leuk uit!!!

Groetjes,
Harriët

Unknown zei

Wat is ie mooi Christa! Ik heb toevallig vorige week dezelfde workshop gedaan, maar ik heb voor geel/oranje gekozen. Het blauwe is ook prachtig!

gr. Renata

José zei

O, wat een mooi exemplaar is dit! Mooi in dat blauw, leuk dat je nu ook helemaal into stempellen bent, en al die inkten, 2 verschillende workshops in een week, goed hoor.
Groetjes van José

m@deliefjuh zei

zo onzettend gaaf gemaakt dit! helemaal leuk!

Cora zei

chrissie hij is helemaal geweldig zo af en wat was het gezellieg he weer zo'n dag met een gouden randje hoop dat er nog veel volgen en tot zaterdag

anita01 zei

Och je bent voorbeeldig sis,

Heb zo van jullie genoten, en wat kan Cora toch lekker bakken he, zalig...Je kaart is werkelijk creme de la creme ...zit in de familie he sis...

Liefs en natuurlijk kom ik terug...

Warme groetjes,
Aniet xxx

mandy zei

hoi christa,

wat is je kaartje mooi geworden die van mij staat ook ergens op mijn blog een rose met een konijntje erop kom je weer eens kijken?
groetjes mandy
ps ben jij nog van plan om nog iets met het kleuren te doen bij doe@ding??? workshoppie ofzo?

ik zie je in okt weer in ieder geval.