Volgers

donderdag 13 mei 2010

Magnolia Fairytale Collectie!!


Dit gedistresste afdrukje van Magnolia had ik nog liggen en moest er nog een kaartje mee maken ... er liggen er nog 2 te wachten, maar ineens wil het ff niet lukken!
Misschien een beetje te druk ...


Wij zijn allebei al een tijdje werkeloos en nu ga ik ineens a.s. dinsdag weer fulltime werken als administratief medewerkster bij een Deurwaarders-kantoor ... heb er zin in, maar zie er ook wel een beetje tegenop! Vroeg opstaan, vast dagelijks ritme ... LOL!
De tijd zal het leren hoe het bevalt ... zal in het begin wel ff tegenvallen.

Dus ik hoop wel regelmatig wat te kunnen laten zien, maar minder dan jullie gewend zijn ...
Vandaag nog even aan de slag voor de Wags 'n Whiskers Challenge van morgen, dus hoop dat er wat inspiratie naar boven komt ...
Fijne dag allemaal,
Christa

20 opmerkingen:

Marley zei

Prachtig kaartje Christa en de afdrukjes zien er veelbelovend uit! liefs Marley

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart Christa en de afdrukjes zien er super uit hoor. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Ik hoop dat je draai kan vinden in je nieuwe baan. Het zal vast wel weer even wennen zijn. Groetjes Marja

PatriciaKleijn zei

Heel erg mooi zeg..!

*Kus Patries*

Maris zei

heel mooi zeg en die andere afdrukjes zien er ook heel mooi uit ben benieuwd en succes met je nieuwe baan spannend hoor xx

Unknown zei

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Je kaartje ziet er weer super uit en ook je afdrukjes zijn prachtig!

gr. Renata

nicolet zei

Een super kaartje is het geworden!! En heel veel succes met je nieuwe baan...
Groetjes nicolet

m@deliefjuh zei

wat heb je dit geweldig mooi gemaakt zeg! en fijn dat je weer aan het werk gaat! veel plezier!

Angela zei

Je kaartje is helemaal top!!!Echt te schattig!!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ja dat valt altijd tegen dat vroeg opstaan, ik hoop dat je het helemaal naar je zin gaat krijgen!!
Succes!
xxAngela

Murielle zei

OH... your card is very gorgeous!
I like the colours and the details are marvellous.
Hugs, mumur

Unknown zei

prachtig :D!

xxBetina

stempelfeest zei

Hoi Christa,
Wat mooi weer allemaal! Succes met je nieuwe job! Wel weer even wennen maar mijn oma zei altijd: "geen betere maat dan regelmaat". En volgens mij is dat ook echt zo, alleen lukt het niet altijd ...
Liefs Mariska

Unknown zei

Wat een lieve kaart Christa.
En succes met je nieuwe baan, zal zeker wennen zijn.

Groetjes Suze

Creagea zei

Wat een supermooie kaart en veel succes in je nieuwe baan.
xxxGea

Lia zei

woww schitterende kaartt christa, ik hoop dat je het goed naar je zin zult hebben en dat je je draai kunt vinden
liefs Lia

*Ellen* zei

wat een prachtig en vrolijk kaartje is dit, en veel succes met je nieuwe job

Sassy Cheryl zei

Just precious!

Unknown zei

wat een beaty mooie kleuren
en heel veel susses met je nieuwe baan

Liefs Nellie

Arianne zei

Gefeliciteerd!
't Zal inderdaad even flink wennen zijn, maar ach, je zit zo weer in het werk-ritme.

majo zei

Succes met je nieuwe baan. Enne ik vind je kaartjes Prachtig . Groet Majo

Petra zei

Meid GEFELICITEERD met je nieuwe baan, helemaal geweldig. Het zal wel wennen zijn, maar ook leuk allemaal weer nieuwe gezichten.

Ik heb je kaartje bewonderd SUPER

gr. Petra