Volgers

woensdag 28 april 2010

'Dotjes' van klompen ...

Deze 'dotjes' van klompen heb ik van mijn vriendinnetje Anita gekregen ... het is alleen maatje 36!!
Maar ik zal ze koesteren hoor Aniet ... 'Ik zou ze het liefste in een doosje willen doen en dan telkens even kijken, heel voorzichtig even kijken!'

Of weet je ... ik kan er naast gaan lopen ... van trots (geintje)!

Ik geef ze door aan een lief DT-vriendinnetje en Doodle prinsesje ... Sylvia ... gewoon omdat ze van die prachtige kaartjes maakt.

Liefs van Christa

4 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Gefeliciteerd met je award!

*Kus Patries*

Sylvia zei

O wat ontzettend leuk Chris :) dank je wel :). Je weet dat ik helemaal gek op dotjes bent ;). En jij bent een grote dot (lieverd):D. Ik zet de mooie klompjes erop wanneer ik thuis ben. Spiek eventjes gezellig tussen door op het werk ;) ssstt.

Big Hugs
Syllie

Angela zei

Gefeliciteerd met je schattige klompjes!! Jij mag echt met al die mooie kaartjes er naast gaan lopen hoor!!
xxAngela

anita01 zei

Hej sissie,

Ze staan je supers en doe jij ze voor het slapen gaan maar in je doosje met glittertjes erop...en geniet. Dat doe ik nl. altijd samen met jou bij de workshopjes *spelen met inkt* kan nooit meer zonder je whahahha...Dag lieve dot...

Warme groetjes,
Aniet.