Volgers

maandag 1 maart 2010

Nog meer leuk nieuws!!

Samen met 9 andere geweldige kaartenmaaksters ben ik uitgekozen voor het DT van Karen's Doodles ... en vanaf 9 maart is er wekelijks een Nederlandse challenge!!
Tegelijkertijd starten er nog 3 andere blogs en wel voor Scandinavië, United Kingdom en United States.
Ik heb er helemaal zin in ...

Verder ben ik voor de maanden maart en april nog Guest Designer voor de schattige stempeltjes van Wags 'n Whiskers!!
Iedere vrijdag is er een challenge.

Zo heb je het lekker rustig en zo komt alles tegelijk ... maar ik ben dol op mijn hobby, werkeloos en er dus iedere dag mee bezig!
En ik houd wel van een beetje stress!

Dus ik weet zeker dat ik me de komende maanden niet ga vervelen!!

xx Christa

27 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Hihihi...idd, zo heb je niets en zo is er alles!!! Maar wel superleuk voor je. Je maakt geweldige kaarten Christa.

Groetjes, Tineke

Alina zei

en dan nog een keer van harte gefeliciteerd, wat ontzettend leuk voor je, Christa, heel veel plezier en succes! ik ben nu twee keer, of drie keer zo benieuwd naar je kaartjes!
groetjes, Alina

sandra_w zei

Hahaha wat is er nu fijner om zo met je hobby bezig te zijn ;-)
Gefeliciteerd Christa en veel succes!

San x

stempelfeest zei

Hi Christa,
Gefeliciteerd met je benoeming! We zijn nu een soort van "collega's" ;-)
Groetjes Mariska

José zei

Leuk Christa dat je gevraagd bent, we kunnen straks iedere dag van de week wel aan een challenge meedoen, waar jij designer van bent. Je kaarten zijn in ieder geval prachtig en ik haal er vaak inspiratie uit.
liefs van José

*Ellen* zei

wat super voor je gefeliciteerd ermee

Jenine zei

Wauw, dat is wel gaaf nieuws Christa. Maar je kaarten zijn ook gewoon echt GEWELDIG altijd!!

Succes met je drukke hobby baantje ;-)

Liefs Jenine

m@deliefjuh zei

super joh! wat gaaf!

Janneke zei

Gefeliciteerd Christa ;0)

Janneke Xo

Anoniem zei

Geweldig leuk voor je Christa Gefeliciteerd en veel succes.

Groetjes Jannie

Sylvia zei

Hey Doodle Prinsesje :) wat leuk he!!!! Gefeliciteerd en je word er maar druk mee zeg. Vind het ontzettend gaaf en ik zie het al voor mij dat jij al een paar gaten in de lucht hebt gesprongen vandaag.

Big Hug
Syllie

Anneke zei

Gefeliciteerd doodle princes!
Ik kan niet wachten tot je weer prachtige kaarten plaatst ;)
Groetjes Anneke

Leonie zei

Dat is inderdaad leuk nieuws!! :-)
Gefeliciteerd Christa en heel veel plezier met DT-en :D.

Groetjes,
Leonie.

Gemma zei

Gefeliciteerd Christa, wat een goed nieuws allemaal, veel succes met alles! Gemma

nicolet zei

Gefeliciteerd Christa!! Gezellig om samen in het DT te zitten!!
Groetjes Nicolet

diana68 zei

mijn hemel Chris...tis inderdaad hollen of stilstaan ;o) maar ach een werkloze moet toch wat te doen hebben...onwijs leuke voor je hoor !! en veel suc6 en plezier...

diana x

Amanda zei

Joh wat leuk Chris, zo komt het om beurt bij je binnenvallen, gefeliciteerd en veel succes en plezier natuurlijk.

Liefs Amanda

Riet zei

gefeliciteerd , heerlijk voor je nu krijgen we nog veel meer moois van je te zien liefs

Angela zei

Super Christa, jij hebt de komende tijd genoeg te doen!!hihi Echt helemaal leuk. Gefeliciteerd!!! Ik kijk uit naar al het moois wat je gaat maken!!
Heb net ook een stempel besteld want ze zijn wel heeeel erg leuk!!
liefs
Angela

Anoniem zei

van harte gefeliciteerd je verdient het met het maken van zo'n mooie kaarten.

groetjes Rebecca

Heather Huggins zei

Super awesome.. Your going to be very busy!!

Unknown zei

Van harte gefeliciteert je verdient het meis heel veel susses

Liefs Nellie

Ilonka zei

gefeliciteerd hoor!! je verdient het met je mooie creaties. Heel veel sucses en heel veel plezier.

groetjes Ilonka

Chris Olsen, Glowbug zei

Congrats Christa!!! Welcome to the team!! I look forward to seeing your incredible creations with these images!
hugs,
Chris

Sharon Caudle zei

Hi Christa! Welcome to the Wags 'n Whiskers team! I'm looking forward to working with you for the next couple of months!
hugs!
Sharon

Michele Roos zei

Many congrats Christa. Look forward to working alongside you for the next couple of months at WnW. Hugs Michele x

Inge Groot zei

Gefeliciteerd met je beide nieuwe jobs!!!

Inge xOx