Volgers

zondag 7 februari 2010

Een kaartje voor de kleine Daan!

Renata heeft een oproepje gedaan voor de kleine Daan die ernstig ziek is ... de details kan je hier lezen!
Het is toch verschrikkelijk dat kinderen (en ook hun ouders) dit moeten meemaken! Het is dan zo'n kleine moeite om zo'n kind blij te maken met een kaartje ...
Ik heb een easel-kaart gemaakt (de eerste en zeker niet de laatste) met de schattige nieuwe 'little monkeys' van All that Scraps. Als je op het kaartje 'klikt' kan je 'm beter zien ...
Verder hoop ik dat Daan heel veel leuke en lieve kaartjes mag ontvangen.

Bedankt voor het langskomen en een fijne zondag.
xx Christa

16 opmerkingen:

Andrea zei

wat een leuke kaart, zal Daan wel blij mee zijn
groetjes andrea

m@deliefjuh zei

super!! ik ga er ook een maken. loopt alleen beetje vertraging op hier :S

Gemma zei

Wat een lief en goed idee, ik ga vanmiddag meteen aan de slag! Heb het adres al gevraagd!

Gemma

PatriciaKleijn zei

Wat een super leuke kaart zeg!

*Kus Patries*

Renata van Miltenburg zei

Wat een geweldig kaartje Christa! Ik vind dit echt helemaal super. Ik kreeg net een mailtje van mijn zusje dat zij inmiddels 16 kaartjes had gekregen en dat Daan ze onwijs leuk vindt...daar doen we het voor niet! Ik denk dat deze ook geweldig in de smaak zal vallen.

Dikke knuffel, Renata

Inge zei

Prachtige kaart voor Daan!, in en in triest voor hem en iedereen om hem heen.
groetjes Inge

Alina zei

geweldig, Christa, heel erg mooi!
groetjes, Alina

Anoniem zei

Oh so cute !!! I'm in love with these little monkeys !!! Beautiful cards !!!
Hugs
Mag :)

Jeanet van der Lee zei

Wat een mooie kaart en zo'n "lief" gebaar he! Ik wil er ook eentje gaan sturen, want dit verhaal raakt je wel he!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje heb je voor Daan gemaakt. Ik heb zelf ook al een kaartje gestuurd.
Groetjes van Jacqueline

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje zeg, wij hebben er ook al een gestuurd.

José zei

Wat een lieve stempeltjes zijn dat. 't is een hele mooie kaart geworden Christa.
Groetjes van José

*Ellen* zei

wat een schatje prachtig in die vrolijke kleurtjes, zal daan heel blij mee zijn

Lia zei

prachtige kaart heb je gemaakt vhris
liefs Lia

Sylvia zei

Hoi Christa,

Wat lief dat je voor Daan een kaartje hebt gemaakt!!! Je bent een schat!

Liefs
Syllie

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een superrr kaartje...daar zal daan erg blij mee zijn......

mag ik je vragen waar je die leuke stempel van daan hebt heb al even gezocht maar kan hem nergens vinden...

groetjes manon