Volgers

zondag 8 november 2009

Het is alweer even geleden dat ik een kaartje maakte ... maar we zijn flink aan het klussen! Op deze schattige stempeltjes was ik direct verliefd en kon het dus niet laten om eindelijk eens lekker te gaan zitten en aan de slag te gaan ...
Het is een 'Wee' ... en te koop bij Whiff of Joy!
Gisteren een supergezellige dag gehad bij het cluppie van Scraps! en dan doe je weer zoveel ideetjes op dat ik eigenlijk popel om meer te gaan maken ... dus wie weet is de inspiratie terug!
Wens jullie nog een fijne zondag en bedankt voor het langskomen ...

xx Christa

14 opmerkingen:

sandra_w zei

Ja ik ben ook verliefd op deze schattige stempeltjes...Geweldig leuk kaartje geworden, Christa! Hopelijk is je inspiratie weer helemaal terug ;-)

San x

diana68 zei

nou ik ben er ook helemaal weg van Chris...ze zijn onderweg ;o) ik hoop dat je weer terug bent, want ik heb je wel gemist hoor !!

prachtig mooie kaart en je bent het in ieder geval nog niet verleerd..

diana x

m@deliefjuh zei

wat een lief kaartje en een schattig stempeltje!

Marianne zei

heel mooi en wat een lief stempeltje. raak alweer meteen in de verleiding, maar heb al veel te veel gekocht en heb nog ongebruikte stempels liggen.

Harriët zei

Riet heeft niets te veel gezegd gisteren...het is echt een leuke kaart.
Vraagje...die hulstblaadjes en rode 'besjes' waar zijn die van?

Groetjes,
Harriët

Janny zei

oooooh Chris supers is die en blij te zien dat je weer zin in de freubel hebt want ik heb je schitterende creaties wel gemist hoor!

simone zei

wauw echt eeen prachtig kaartje.
lieve groetjes van Simone

Sapipzi zei

Prachtig kaartje en wat is de stempel cute!!

groetjes Margo

Anoniem zei

Gave kaart Christa, ik hoop dat er snel meer kaartjes volgen, je maakt ze zooooo prachtig ;0)

Ik ben ook verliefd ;0)

Janneke X

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schatje, echt super mooi! Het stempeltje is heel erg leuk.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Hoi Christa alles verders goed op het klussen na.
Wat een schattige kaart en zekers een heel lief stempeltje Super kaartje,

groetjes Suze

*Ellen* zei

ohhhh wat een snoepie op die schitterende kaart

Unknown zei

Prachtig kaartje en een heel mooi kaartje!

gr. Renata

Andrea zei

Wow - it`s a very great card - luv the color and the design!
Many greetings
Andrea