Volgers

zondag 24 februari 2008

Knutseldag bij An!

Gisteren weer lekker geknutseld bij An ... en ook nog culinair verwend!! Heerlijke eigengebakken cake met cranberries en rozijnen bij een uitstekend cappucinootje en 's avonds een lekkere preischotel. Wat een geweldige dag was het toch weer!!
Ik geniet er altijd van en ook nog 2 kaartjes gemaakt ... maar in een zeer laag en moeizaam tempo (LOL)!
An, bedankt het was weer een topdaggie!!

An had een geweldig pakketje samengesteld van Chatterboxpapier met lintjes, stempelafdrukjes, knoopjes en bloemetjes en een LO'tje uitgezocht (uhhhhhh ... Cora had het ff gemaild) ...

Ik moet altijd zo lachen omdat het bij dit soort dagen altijd lijkt alsof we nog nooit zelfstandig een kaartje hebben gemaakt en we over alles wat we doen twijfelen en bevestiging zoeken ... lekkere tuttebollen!

De fotohoekjes (van Angelica), het hart (van Rietje) en het naamplaatje (van mezelf) zijn allen QK diesjes.

Dit papier is van PebblesInc en de label is weer een QK diesje, deze keer van Dia ... ja, we hebben goed gebruikt gemaakt van elkaars spullen ...
Nadeel is dat je altijd weer zoveel wilt 'hebbuhh' na dit soort dagen ... LOL


Fijne dag!

20 opmerkingen:

Katharina Frei zei

These two cards a relovely Christa! Your colouring brings Tilda and the Hänglar girl to live!
I also love your new blog banner! Your card was one of my favourites!!! :)

sophia landry zei

Oh these are so lovely! Great layout, color and details.

diana68 zei

Gave Banner Chris...hoe maak je of plaats je zoiets ?? (voormalig blondje)

Heerlijk weer zo'n gezellig knutseldagje...waar is het volgende week :P Je kaartjes zijn ook super leuk :D!

Jutta zei

Hallo Christa,
ik hou van je kaarten en ook die twee kaartjes zijn weer fantastisch geworden !!!

LG Jutta

Jeanet zei

Vind je kaartjes weer prachtig !! En je banner ook superrrr , hoe doe je dat ?!

Christa zei

Thanks girls for your compliments!

Ik heb vrijdag thuis weer een knutseldaggie Diaan ... hahahaha. Zo lang ik geen baan (erbij) heb, geniet ik er maar van toch?

En die banner heb ik zelf gemaakt in PSP en plaatsen kan je 'm gewoon bij de 'kop' i.p.v. alleen de titel van je blog ...

sandra_w zei

Gezellig zulke knusteldagjes ;-) Je kaartjes zijn geweldig leuk geworden, Christa!!

Anoniem zei

Ontzettend lieve kaartjes weer *Ü* Visite aan jouw blog brengt altijd een hele hoop inspiratie!!

Lg, Marlene xx

Marja Sch zei

Ze zijn weer om te zoenen. Leuk om zo van elkaars spullen gebruik te kunnen maken. Groetjes Marja
Ik ben naar de demo van Tm Holtz geweest ook gaaf.

Anoniem zei

ze zijn suuuuuper Chris!! en wat was het gezellig he!! Ik ben nog aan het nagenieten hoor!!!Heerlijk!!!

Janny zei

ooh heerlijk zo'n knutseldaggie Chris en je kaarten zijn weer toppie en je banner is ook erg gaaf!

Henny41 zei

Hallo Christa,

Weer twee te gekke kaarten helemaal top! Ik vroeg mij af waar het birthday stempeltje van is want die is wel errrruuuggg leuk.
En zo'n knutseldagje moet ik ook maar weer gauw doen met mijn knutselmaatje.

belinda zei

Hoi,
het zijn weer 2 prachtige kaarten geworden. Ik kom om de paar dagen op je blog kijken en het is altijd weer 'ooohhh'
groetjes Belinda

Christa zei

Dank jullie wel!

Ik geniet ook nog na hoor Dia ...
was het maar al gauw 4 april!!

En Henny dat is een nieuw Hero Arts sheet met clearstempels met allerlei 'birthday' teksten.

Ooh wat lief van je Belinda!

Lia zei

ze zijn super je kaartjes vooral de onderste vindt ik zulkmooi papier en de kleurtjes geweldig

~Nancy~ zei

Ooowww... deze kaartjes zijn echt superleuk geworden zeg christa! WOWIE! Leuk wat je met die Prima bloemmetjes hebt gedaan!!!

diana68 zei

hihii...nou kep dus geen psp maar ik ga vande week wel wat proberen !!

helaas kan ik vrijdag niet Chris :P

Andrea, zei

2 beautiful cards, the colours are gorgeous and I love the composition of them

Murielle zei

These is lovely!

S zei

Wat een prachtige kaarten zijn dat geworden Christa! Enne...lekker tutten is ook leuk! ;)