Volgers

zaterdag 27 oktober 2007

Tagged!

Door Dicky, die nieuwsgierig is naar mijn rariteiten ... LOL!
Thanks Dicky!!

1. Ik ben verslaafd aan scrappapiertjes, bloemen, lintjes, knoopjes ... als ik al die kleurtjes bij elkaar in mijn boekenkast zie staan, word ik helemaal blij!!

2. Als ik thuis ben vind ik het heerlijk om rond te lopen in een oude joggingbroek en sweater!

3. Houd van een opgeruimd huis, maar maak een ontzettende zooi van mijn kasten ... dat zie je toch niet ... LOL.

4. Ben in mijn vrije uurtjes altijd te vinden op mijn hobbyzolder ... zelfs zo erg dat Kees volgens mij eerdaags een Senseo koopt voor boven!

5. Vind het vreselijk als mensen onaangekondigd op mijn stoep staan terwijl ik een hobbydaggie voor mezelf gepland heb.

6. Ik houd vooral van lome zomerse dagen, lekker op het strand of aan het water met een boek

7. Ben absoluut verslaafd aan koffie en chocolade!

Dat was het wel zo'n beetje ... de meesten zijn inmiddels wel zo'n beetje getagged, dus als je het leuk vind om iets over je zelf te vertellen ... gewoon doen!!

1 opmerking:

Dicky zei

Leuk om te lezen, al die gekke kleine dingetjes van iedereen. Ik heb mijn lijstje gisteren gemaakt, maar je blijft erover nadenken en ik heb er nog wel meer gedacht. Vaak dingen die je zelf heel gewoon vindt, maar die een ander vreemd, grappig of apart kan vinden