Volgers

vrijdag 6 juli 2007

Nieuwe Basic Grey is weer geweldig!

Ik had een cadeaubon gewonnen van € 10,- en heb daar de nieuwe paper pad Infuse van Basic Grey van gekocht ... ik vind 't weer geweldig papier!!
Niet zo heel veel embellishments aan dit kaartje toegevoegd, het papier is druk zat toch?
Verder heb ik nog een kaartje afgemaakt wat al die hele week iets miste, maar na ff bloggen toch nog een ideetje gevonden bij Linda ... LOL!
Maar die zien jullie morgen wel!

Ik ga nu maar eens even mijn spullen uitzoeken en klaarleggen voor het supergezellige DT daggie bij Diaan ... ik heb er zin in hoor ...
Fijne avond

6 opmerkingen:

Carin zei

Het is weer een prachtig kaartje Christa! Ik heb deze nieuwe Basic Grey-paperpad toevallig vanmiddag ook gekocht, er zitten zeker mooie papiertjes bij, jammie ;-) Veel plezier morgen, ben benieuwd wat jullie morgen gaan maken!

diana68 zei

De pad is zekerrrrr weer geweldig.....kep hem ook al liggen ;o) je kaartje is ook geweldiggg en ik ben heel benieuwd naar "mijn"kaartje :P tot zo....

Je@net zei

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!! Papier is super en et kaartje is weer ontzettend mooi!!!

Alma zei

Geweldig mooi kaartje! En wat weer mooi papier van BG! Ik heb het nog niet maar ben zeker van plan het te kopen want BG is één van mijn favo's!

Peet zei

Geweldige kaart, Christa. Super!!!

Janny zei

waaauw supers is die en dat papier is jammie, ik wou het vandaag kopen bij Carla (simpel scrappen) maar die had hem helaas niet:(