Volgers

woensdag 27 juni 2007

B-Day Dionne en Didier!!


Gisteren deze 2 kaartjes gemaakt en gepost en als het goed is liggen ze vandaag in de brievenbus van Cora, ze zijn voor haar kids die allebei jarig zijn! Dionne wordt 10 jaar en is helemaal gek van paarden, vandaar deze vrolijke Magnolia op 't paard (Inge bedankt voor je afdrukje!) ... het papier komt uit een blok wat ik heb gedeeld en ik heb geen idee wat voor merk het is!
De onderste is voor Didier en die wordt 15 jaar ... pfffffff dat was ff een lastige voor zo'n "grote vent" ... ik heb 'm dus maar een verlegen vrouwelijke Magnolia gestuurd ... hahaha ... en verder alles simpel gehouden met Chatterbox papier.
Ik hoop in ieder geval dat ze in de smaak vallen en ik wens hun natuurlijk alvast een hele gezellige dag a.s. vrijdag!!

12 opmerkingen:

Malin a.k.a. Boop zei

Oh, you make gorgeous cards! Awesome!

Erica zei

Geweldige kaartjes Chris :D! Zal de jongeman vast leuk vinden, zo'n welgevormde shoppende dame :p

diana68 zei

hihii, en heel benieuwd hoe Didier daarop zal reageren... de reactie van Dionne is zeker wel te raden :p Je kaartjes zijn weer helemaal toppie Chris :D!

Janny zei

woooow mooi Christa en ik denk dat ze der echt heel blij mee zijn!

Marlies zei

Ze zijn LEUK.

alle twee helemaal goed.

groetjes marlies

Christa zei

Thanks meiden!!
Heb 'm gezegd dat 't een stoere meid is, maar beetje verlegen ... hahaha

Marja Sch zei

Wat een geweldig leuke kaarten. wat zullen ze daar blij mee zijn.

Malin a.k.a. Boop zei

Hi again! Thanks for commenting on my blog. Yes, you can link my blog, it would make me realkly happy. I already linked yours. I hope it was ok.. :-)

Inger Marie zei

I love the card you made :)

Hugs from Inger Marie

Inge Groot zei

Gave kaarten weer Chris, enne graag gedaan hoor:-D
Hugs, Inge

Peet zei

Helemaal top, Christa!!!

Elisabeth zei

You make beautiful cards. Love them..