Volgers

woensdag 11 april 2007

Cuttlebug ...

Het kon natuurlijk niet uitblijven ... hahahaha ... ik ben dus ook overstag gegaan voor dit apparaat en hoop het gauw in huis te hebben! Vooral die prachtige embossingkaartjes die ik op jullie blogjes zie verschijnen maken mij weer eens hebberig. En kreeg van mijn paps nog zakgeld met de Pasen en hoe kan ik dat beter besteden (suggesties zijn welkom hoor meiden, weet niet hoe het met jullie gaat ... maar geef het altijd een keertje of 3 uit!)? Zit nu nog ff te stoeien met het prachtige Treehouse Memories papier, dus wie weet verschijnt er vanavond nog een kaartje ...
Eet smakelijk allemaal

9 opmerkingen:

Erica zei

Drie keer maar? :p Hoop dat je de Cuttlebuggy snel in handen hebt hoor Chris, veel freubelplezier nog en een fijne avond :D!

Monique zei

Het is zo'n super gaaf apparaat, ben blij dat ik het gekocht heb. Veel plezier met je aankoop. We zien de resultaten vanzelf wel op je blog.

Anoniem zei

Hello again!!

The girl on the picture is my brothers daughter! =)
And my godchild!!! =D
She is soo cute!! ;)

Take care!!
Hugs Petra

Inge Groot zei

Gefeliciteerd Chris;-) Welcome to the Green Bug Club:-P
Hugs, Inge

Janny zei

whahah ook al overstag gegaan:P:P maar groot gelijk hoor, ik zou ook meteen voor dat apparaat gaan:P
ik hoop dat je hem snel binnen hebt!!

diana68 zei

Whahahaha......leuk dat je ook bij de club komt :P

Christa zei

Hoi meiden ... bedankt hoor! Ben blij dat ik bij de Green Bug Club mag horen ... hahahahaha!!

Carin zei

Hihi, we zijn ook allemaal hetzelfde, leuk om te lezen :-)
Mag ik vragen waar jij 'm besteld hebt?

Christa zei

Ja erg hè Carin ... een hebberig soort ... LOL
Ik heb 'm bij Kirsten (KimaCreations) besteld. Is lekker dichtbij en kan 'm zo halen!