Volgers

vrijdag 13 maart 2015

Hallo allemaal,

Ik heb de afgelopen maand nog wel kaarten gemaakt maar ze niet geplaatst ... dus alsnog maar even doen dan ....


Deze kaart heb ik zelf gesneden en het voorbeeld kun je hier vinden ... want vind al die vormen erg leuk, maar de dies ook vaak duur en dan kom je ook steeds met hetzelfde! En ja je kan je geld maar een keer uitgeven, dus moet je keuzes maken .... 

 Ik ben (weer) verliefd op de House Mouses ...en die heb ik dus op deze kaart gebruikt. De achtergrond is gestempeld met Distress Inkt en Masks and More (plastic), Bits and Pieces stempeltjes en de tekst zijn van Crealies ...


Het zonnetje schijnt heerlijk, dus echt voorjaarsgevoel ...

Fijne dag
Liefs van Christa 



4 opmerkingen:

Colinda zei

Wat een lieve kaart en er zit volgens mij een hoop werk in!
Een gezellig weekend,
Colinda

José zei

Hele mooie kaart Christa, mooie vorm is dit.

Unknown zei

Geweldige kaart, wat een werk! Het resultaat mag er zijn hoor.
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart. Groetjes Mies