Volgers

vrijdag 16 maart 2012

Digi Sylvia Zet

Na een maandje of twee afwezigheid, ben ik er eindelijk weer ... na een gesprongen blindedarmontsteking, buikvliesontsteking met vervelende complicaties ben ik stap voor stap weer aan het opknappen.

Op de club van Tiets is een digiwedstrijd van Sylvia Zet en ik ben dol op de lieve uitstraling van haar stempels en ik heb het nog net op de valreep (vanavond 20.00 uur) voor elkaar gekregen om een kaartje te maken ...
Vlak na het aanvragen belandde ik n.l. geheel onverwachts in het ziekenhuis.

Geinspireerd door het prachtige lenteweer van gisteren heb ik maar eens (vooral) gele bloemen gebruikt ...
De postcard stempel en 'postzegel' zijn van Whimsy Stamps.

De zin in kaarten maken is terug en ik hoop regelmatig wat te kunnen laten zien!

Ook wil ik iedereen nog bedanken voor het meeleven en al die lieve kaarten die ik mocht ontvangen ... het doet een mens goed en ze werden ook volop bewonderd in het ziekenhuis.

Liefs van Christa

35 opmerkingen:

stempelfeest zei

Hoi Chris,
Wat fijn om te lezen dat je weer aan het opkrabbelen bent en weer aan het freubelen bent geslagen! Je kaartje is weer als vanouds: schitterend!!!!
Lieve groetjes,
Mariska

Marianne zei

Fijn dat je weer aan de beterhand bent Christa, het waren vast enkele nare weken voor je. Een mooie kaart heb je gemaakt.

Colinda zei

Super mooie kaart!!! Vind de bloemenrand helemaal geweldig!!! Fijn dat je weer terug bent en een voorspedig herstel verder, Colinda

angeleef zei

Welkom terug onder de levenden :) en dat doe je meteen met een knaller van een kaart!
Heel leuk met die postkaart en die bloemenrand!!
Groetjes
**Evi**

angeleef zei

Welkom terug onder de levenden :) en dat doe je meteen met een knaller van een kaart!
Heel leuk met die postkaart en die bloemenrand!!
Groetjes
**Evi**

Elly zei

Hee Christa,
Fijn dat je weer aan de beterende hand bent!! Pfft klinkt behoorlijk heftig hoor.
Je hebt in ieder geval het kleuren niet verleerd zie ik :-) Je kaartje is weer super!!!

groetjes, Elly

Cora zei

lieverd ben blij dat je weer een beetje opknap en wat is hij weer mooi dat is een winnertje hoor super

Margreet zei

Fijn dat je weer beter met je gaat.
En een super leuk kaartje.
Groetjes Margreet

marijke zei

he christa blij te lezen dat het weer wat beter gaat met je , jee zeg wil je ons voortaan niet meer zo laten schrikken op de clubs, in facebook en op je blog???dikke knuf, Marijke

anita01 zei

Hai lieve sis,

Dit is er een die moet winnen,....zo mooi en heb het helemaal bewonderd. Vind het toch onwijs dapper dat je hem af heb op tijd!

Vond je belletje goud, en zie je als de zon weer gaat schijnen he...afgesproken, dikke knuf en beste met opknappen...XXX

Warme groetjes,
Aniet xxx

corryskaart zei

hoi christa
fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat en je kaart vind ik superlief!
fijn weekend en groetjes van corry

Esther zei

Blij weer wat van je te vernemen!!
Ik begrijp ook heel goed dat de zin heel ver te zoeken was kwa kaarten maken als je zo diep in de lappenmand zit.
Meid rustig aan he en luister naar je lichaam,sterkte met opknappen verder.
Oeps bijna vergeten,je kaartje is zoals van ouds een toppertje.

X Esther

femke zei

heey christa,

fijn dat het weer wat beter gaat.
je kaartje is prachtig geworden!!!

groetjes femke

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig kaartje. Ik hoop dat je heel snel mag opknappen na al die ellende. Sterkte en beterschap. Groetjes Ankie

Alina zei

leuk om je weer te ´´zien´´, Christa, ik heb je gemist, nog heel veel beterschap!
je kaartje is weer een beauty, zo mooi ingekleurd!
groetjes, Alina

Unknown zei

Hey Christa, fijn dat je er weer bent!Je kaartje ziet er super uit!

gr. Renata

Durvina zei

Gelukkig ben je er weer, welkom teug!!!
Ik heb je gemist met je prachtige reaties.
Deze is als vanouds:PRACHTIG

Liefs,Durvina

Tineke van der Linden zei

Ha Christa, weer gezellig om je terug te "zien". Fijn dat je weer wat opknapt.
Wat een schattige kaart heb je weer gemaakt!
Groetjes Tineke

debby4000 zei

Oh this is gorgeous Christa, love the adorable image and the fab colours.
luv
Debby

Erica zei

Een prachtig kaartje Chris, wat fijn dat je er weer bent, ik heb je mooie kaartjes gemist! Hoop dat je weer helemaal hersteld bent van de operatie en de schrik, het is nogal wat zeg!

Liefs,
Eer

Unknown zei

Zo dat was schrikken voor jou, Christa. Niet mis hoor wat hier lees. Hoop, dat je aan de beterende hand bent en lekker op knapt.
Gelukkig heeft het je creatieviteit niet aangetast, want je kaart is weer supermooi!!!
Groet van Alexan en beterschap ..

diana68 zei

He dat doet me goed om een kaartje van jou te zien.....ook om te lezen dat het langzamerhand weer beter met je gaat. Ik hoop dat door deze rust je schouder ook opgeknapt is.....

Onwijs mooie kaart Chris en het "Stempeltje" is inderdaad geweldig !!

Diaan x

Ballie (Bennarda) zei

Hallo, allereerst wens ik je beterschap, ik ken je niet, maar wat ik lees op je blog,dat is niet niks.En het is een geweldig mooi kaartje, een beauty, dat wil ik even kwijt.Ben gelijk je volger geworden.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Petra zei

fijn weer creaties van je te zien

liefs Petra

Petra zei

SUPER Chris als er 1 kaartje over de dam is volgen er meer hi hi
Hartstikke goed van je dat je weer begonnen ben.
Hoe is het op je werk gegaan...
Ik hoor het wel van je
Dikke knuff
gr. Petra

Harriët zei

Hoi Christa,

Gelukkig hebben ze met het verwijderen van je blinde darm niet ook je creativiteit weggenomen.De kaart is er echt weer eentje à la Christa...heeeeeeeeeeeeel mooi dus.
Ik hoop dat je de stijgende lijn vast houdt en dat je je zo snel mogelijk weer de 'oude' voelt.

Groetjes,
Harriët

Bernadet zei

jee meid, lees net wat een ellende je achter de rug hebt.
Veel beterschap de komende tijd!!
Je kaart is weer schitterend, super ingekleurd ook!!

Unknown zei

Hoi Christa ik miste je al maar weet nu waarom, dat zal schrikken zijn geweest zeg ik hoop dat je snel weer de oude bent, en aan je kaart te zien komt dat wel goed.

Lieve groetjes Suze

Astrid zei

Fijn dat je er weer bent Christa, dat was zeker even schrikken zeg, ik hoop dat je snel weer de "oude" bent :)
Je kaartje is gewoonweg schitterend, prachtige details, supermooi ingekleurd, een bjoetie !!

groetjes Astrid

gift ideas for men zei

I visit your post. Its very beautiful and attractive card for every one. I love this cool and pretty image. Well done.

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Erric Thomas zei

Love the picture of this card so much. Best stuffing feeding in this with attaching so beautiful colorful flowers.
Free Shooting Games

indesign courses sydney zei

Wow I love this card. In this card multi color rose are also very nice. This card pattern is also very nice.

codigo promocional zei

It really gorgeous cards.Sparkle sheds are really shine in the cards.It look really attractive.This cards theme are so different.

quick and easy fundraising ideas zei

Such a beautiful card it is. It looks simply awesome in terms of design and color. I really love this card very much. Nice sharing.