Volgers

zondag 17 april 2011

Teddy Bo Challenge # 7

Vanmiddag heerlijk in de tuin zitten kleuren en toen er helaas wat wolken voor de zon kwamen heb ik een kaartje gemaakt voor de buurman ... en ja hij wordt 65!
Weer eens met Maja DP en natuurlijk mijn favoriete DieNamics ... en ook de open scallop is van MFT en heb ik gisteren nog bij Marlous gekocht in Zeist.

Het was heel erg leuk om een dag te demo'en met de MFT Dienamics en kleuren met potloden ... heerlijk al die enthousiaste mensen, ik word er altijd een beetje verlegen van.
Al met al wel een lange dag want ik was pas om 8 uur weer thuis en dus moest vandaag even lekker relaxen ... want mag weer de hele week werken!

Dit kaartje doet mee met de Teddy Bo Challenge ... nog net op de valreep. En toen ik deze zag was ik er helemaal verliefd op. Ik vind het echt een dotje. Zijn blauwe jasje knalt wel een beetje op de foto, maar in werkelijkheid valt dat nogal mee. Ja dat fotograferen is ook nog een vak apart ...

Alle materialen, behalve de digitale stempel dan, komen weer bij DoeaDing vandaan ...

Zo, nu ga ik (eindelijk) even een uurtje op de bank ... met de voetjes omhoog!

Liefs van Christa

22 opmerkingen:

Unknown zei

Oooh, Christa, wat een prachtige kaart, zo mooi ingekleurd!

Veel liefs,
Renata

Unknown zei

Oohh wat is dit weer een schatje Christa, heel mooie de kleuren en wat is die weer gaf de dii.
Luk hé zeist wij hbben vandaag eerlijk rond gelopen en heb nu ook pijn aan min voeten phoe vermoeiend maar oooo zoo leuk.

Liefs Suze

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een prachtige kaart en heel mooi gekleurd
groetjes miranda

Ellen zei

Hij is echt super schattig Christa en prachtig ingekleurd!

Groetjes Ellen

Janneke zei

Wat een prachtige kaart Christa ;o)

Janneke Xo

Rosietoes zei

Beautiful card Christa. Love the layering and the swirls.

Edna x

Marlies zei

Wat een super leuke kaart met een super schattige afbeelding!
groetjes, Marlies

regina zei

hoi

wow schitterend kaartje!

een superleuk afdrukje en erg mooi gekleurd!

gr regina

Leonie zei

Schitterend kaartje weer Christa!! :-)

Groetjes,
Leonie.

José zei

Super relaxte kaart Christa!! Grappige digi is dit, je hebt 'm zo mooi ingekleurd en wat een leuk geheel heb je ervan gemaakt.
Groetjes José

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldig kaartje die digi is echt een poepie!!ene...is weer geweldig ingekleurd.

groetjes Annemarie en Merit

Amanda zei

Dot van een kaartje, prachtig kleurwerk!

liefs Amanda

Lisa zei

Hi Christa, Gorgeous card! Love the layout and your beautiful colouring.

Lisa x
Teddy Bo DT

annemarie zei

het is zeker een dotje! ik vind het een zeer mooi kaartje! hele mooie kleuren combi! past mooi bij elkaar! groetjes annemarie

debby4000 zei

Oh this is gorgeous Christa.
luv
Debby

celia zei

Het was een super spannende zaterdag en zeker voor mijn vriendin die haar prismas maar niet betaald kreeg!;-))
Gelukkig lukte het anders had ik haar de hele weg moeten troosten en nu reed ze mij veilig naar huis...LOL!
Je kaartjes zijn prachtig, zo mooi met die potloden....zal ik me nu toch ook die prismas gaan aanschaffen?!!! Hahaha! Heel veel liefs en dank voor de heerlijke afsluiter van een geweldige beursdag!!!! Celia.

Bernadet zei

wat een prachtige kaart Chris, super ingekleurd ook

Colette zei

Beautiful card Christa, great layout and fab colouring, thanks for joining us at Teddy Bo this week, Good luck! Colette xx

Jeni zei

Fab..fab..fabulous Christa!!! ~jeni :)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel gaaf kaartje,, prachtig papier en een heel leuk stempeltje!
Groetjes van Jacqueline

anita01 zei

Dit is toch een heerlijke stoere en gedurfde kaart voor je buur-man, boft hij even met z'n buuf...

Geweldig vond ik je weer in Zeist...en blozen mag hoor, je kan het best hebben hi,hi,

Warme groetjes en zie je snel weer, gezellie.
Aniet xxx

Debbie (Little Gingham Bear) zei

beautiful card - the colours and papers are fantastic - thank you for sharing at Teddy Bo this time
Hugs,
Debbie
xx