Volgers

vrijdag 19 december 2008

Ik heb deze award ontvangen van Sylvia! En daar ben ik natuurlijk superblij mee ... ik ben meestal erg slecht in het plaatsen van die awards, dus nu maar gelijk!
Dank je wel Syl!

Ik mag de award weer doorgeven aan 5 'bloggers' en mijn 5 verslavingen noemen:
* ben absoluut verslaafd aan stempels kopen en omdat het momenteel een emotionele tijd is ... ben ik wel eens teveel geneigd mezelf te verwennen met allerlei nutteloze dingen!! Terwijl er veel onuitgepakt blijft liggen. Maar er komt absoluut (hoop ik) een tijd dat ik alles weer kan gebruiken.

* ben ook verslaafd aan de Crazy Meiden, een beregezellige club en zeker aan het 'team' ... allemaal verschillende meiden, maar zoooooooooooooo gezellig!

* laarzen en schoenen .... wil bij iedere outfit wat bijpassends!

* aan mijn auto .... zou niet weten wat ik als zelfstandige vrouw zonder zou moeten

* en dan nog een hele foute: roken ....

Mijn award gaat naar:

* Lia

Lekker chauvinistisch en alles in eigen land gehouden, want wij hebben toch geweldige kaartenmaaksters!!

Liefs van Chris

3 opmerkingen:

Janneke zei

Dank je wel Christa ;)!

Hij staat op mijn blog ;0)

X Janneke

diana68 zei

thanks Chris....ik ga em verplaatsen...mare mag ik je dan weer terug geven ;o)

liefs en knuffels Diana xo

Marja Sch zei

O Christa bedankt hoor. Hij staat al op mijn blog. Knuf Marja