Volgers

zaterdag 22 maart 2008

Nog maar een BG kaartje!!

Gisteren weer een ziekenhuisbezoek met mijn vader, daar word ik toch een beetje triest van ... en kan het dan niet laten om mezelf ff op te vrolijken en dus moet er dan natuurlijk iets gekocht worden (LOL)! Daarom nog maar een Paperpad van BG ... en vanmorgen lagen er wat afdrukjes van Tove Design in de brievenbus, dus met deze twee nieuwe aanwinsten aan de slag gegaan!

Ik wens jullie hele fijne paasdagen. Als de weersvoorspellingen uitkomen dan wordt 't in ieder geval heerlijk freubelweer!

Bedankt voor je bezoekje!


12 opmerkingen:

Jolanda zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt Christa!

Katharina Frei zei

Wow Christa, this is again such an amazing card. The combination of lighter and darker coloured paper is terrific and your layout is phantastic. The sweet image of Tove is one of the cutest. Adorable!!

sandra_w zei

Wowwww wat een schitterend kaartje, Christa!! Superrrrrr!!!!

Marja Sch zei

Hallo Christa wat een mooie kaart is het geworden. Ik hoop dat het je op gevrolijk heeft. Ik kan me voorstellen dat heel akelig is om je vader steeds verder achteruit te zien gaan en er geen grip op te hebben. Wel fijn dat hij nu wel mee wilde op ziekenhuis bezoek.
Het papier vind ik weer geweldig en dat is natuurlijk gevaarlijk, want ik was net tot de conclusie gekomen dat ik nu wel genoeg papier had.
Fijne paasdagen en ik kom heel graag bij op bezoek hoor.

diana68 zei

Schitterend kaartje Chris...Helaas moet ik nog een weekje wachten ;o) voor het papier...ennuh het blijven die vleugels hé !! gelukkig dat je vader deze keer wel is meegegaan...ik hoop dat er snel een oplossing voor hem is.

Lia zei

super mooi kaartje chris, leuk het lichte en het donkere papier gecombineerd

Anoniem zei

Zien er weer toppie uit Chris!

Die met die bijtjes zijn echt supersweet. Als we met de benz dames gaan eten,wil je ze dan weer meenemen ajb?

Suc6 met je ziekenhuisbezoeken van je vader.

XXX

Andrea zei

Wow, great papers, great coloring and great card!

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

wow christa... you are amazing! All your work is a piece of art.
love it... coloring is exqusite.

have a happy easter

Sinikka zei

Wat een mooi kaart. Heel stijlvol.
Sinikka:-)

Sandra zei

Prachtige kaart zeg! Ik vind BG papier ook helemaal geweldig. Morgen maar weer een stempeldag doen dan kan ik de nieuwe pads ook gebruiken. Ik vind trouwens al je kaarten erg mooi!

Janny zei

woooow geweldig kaartje en mooi papier!
heel veel sterkte met je vader, ik hoop dat er gauw een oplossing komt!