Volgers

vrijdag 19 oktober 2007

Cardkit van oktober!


Het was een 'rare' week ... blij dat ik een baan had en woensdag heel enthousiast aan de slag gegaan! Had in allebei de sollicitatiegesprekken gevraagd of het zwaar werk was omdat dat gewoon niet gaat met een zere rug en dit was het niet, volgens hun ...
Nou ik heb van 's morgens vroeg tot het eind van de dag alleen maar lopen sjouwen, tillen, bukken en kon niet meer op of neer ... Misschien goed te doen voor een 'gezond' iemand, maar dus niet voor mij!! De volgende dag heb ik gelijk gezegd dat ik niet meer kwam ... echt belachelijk allemaal!

Dus weer tijd over ... LOL en dus maar ff aan de slag gegaan met de Cardkit van oktober met prachtig designpapier van Imaginisce en een geweldige 'Bella'.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend.

10 opmerkingen:

diana68 zei

Gelukkig kan je ons dat weer van alles laten zien, maar ik had het leuker gevonden als het echt zo'n leuke baan was als ze zeiden.....suc6 met je verdere zoektocht Chris :D!
Je kaartjes zijn weer buitengewoon....

Christa zei

Thanks Diaan! Gewoon lekker verder zoeken toch ...

Janny zei

geweldigggg zijn de kaartjes Chris en tjeee balen van dat werk zeg:W
maar der komt vast nog wel een leuke baan op jouw pad!
succes!

Lia zei

schitterende kaarten christa

Jeanet zei

Ze zijn weer prachtig Christa , succes met verder zoeken naar een baan !

Anoniem zei

I loved your cards!Fantastic! I will be back for more :)

Inge Groot zei

Jammer dat de baan je niet is bevallen Chris, succes met verder solliciteren.

Enige kaarten heb je weer gemaakt, die bella is super! Hier moet ie nog ingewijd worden:-P

Carmen zei

Hi Chris, alle kaartjes zijn in 1 woord geweldig! Jammer van die baan maar alles gebeurd met een reden (zweef!). Voor hetzelfde geld krijg je volgende maand een kei gave aanbieding.

Peet zei

Geweldig Christa!!!

Anoniem zei

Hoi Christa, toevallig op jouw blog gekomen en geen spijt dat ik even verder ben gaan neuzen! Super mooi allemaal!!!!Heb ik meteen een vraagje, die stippeltjes, lijntjes enzo langs de kaartjes, doe je die uit de hand of via een mal....als het laatste het geval is kan je me dan aangeven welk merk??????
Doei, Terry Alblas