Volgers

vrijdag 7 september 2007

Rubberromance en High Hopes Stamps!


Er komt de laatste week niet veel uit mijn handen, gek hè ... toch zou ik tijd zat moeten hebben!
De bovenste kaart is weer met het BG Periphery omdat 't mooi papier en omdat 't nog op mij bureau lag van de vorige ... het kaartje is eigenlijk al de hele week klaar en dan heb ik weer geen fut om 't te plaatsen ... hahaha

De onderste kaart is gemaakt met het nieuwe Daisy D designpapier ...


De bovenste stempel is van Rubberromance en ik vind 'm nog steeds super ... de onderste van High Hopes Stamps!!
Beide stempellijnen zijn te vinden in de CardArt shop!

Heb me voorgenomen om eens flink aan de slag te gaan deze week. Natuurlijk komt de nieuwe Cardkit er weer aan en ik ben nieuwsgierig ... hahaha ...

En helaas gaat de baan niet door, ze hebben me wel benaderd maar volgens hun te weinig werk om me aan te nemen ... bel me dan ook niet!!!

Ik wens jullie een fijn weekend!

10 opmerkingen:

Unknown zei

Wow...Beautiful cards! Love the design on the card, and great coloring!

Inge Groot zei

Nou ja zeg Chris, inderdaad waarom bellen ze dan. Zit je je te verheugen...:-(
Maar je kaartjes zijn weer helemaal top!!! Vind de RR te gek, maar dat komt ook door een stukje herkenning denk ik hihi *gaap* *slofslof*
Fijn weekend!

Carin zei

Prachtige kaartjes, Christa, vooral de bovenste vind ik hélemaal te gek, die kleuren spreken me heel erg aan, evenals de stempel, die sloffen, gewéldig!
Indedaad niet handig, ga dan eerst na of je een baan kunt bieden voordat je gaat bellen, tjonge...
Liefs, Ca

Janny zei

waaauw Chris je kaartjes zijn weer superssss!
en wat raar dat ze je benaderen voor een baan en achteraf hebben ze dus geen baan, zoiets vreemds heb ik nog nooit gehoord!

Erica zei

He Chris, wat ontzettend balen zeg :(, zou je ze niet? ;) In ieder geval heb je weer mooie kaartjes gemaakt, stort je op je hobby en laat ons meegenieten zou ik zeggen :D!

Je@net zei

Jammer van de baan, maar de kaartjes zijn super ;-)

Monie zei

Hé jakkes Christa, wat jammer nou. Een beetje vreemd is het wel ja.Je kaart heb ik in het echt gezien, en ik vind hem prachtig!!. De High hopes heb je erg leuk gedaan met de pleisters!!!

Lidy zei

Geweldige kaarten maak je. Iedere keer als ik ze zie, krijg ik ook de kriebels.

Anoniem zei

2 really lovelly cards!! Sweet colours and decorations! =D
The first one is my favorite! =D
HUgs Petra

Peet zei

Geweldig Christa!!!