Volgers

vrijdag 10 augustus 2007

I'm tagged ...

Ik ben genomineerd door Ingen, Marga, Janneke en Marjolijne als 'Proud Member of the Global Bumper Card Society' ... Een prachtige term, maar het komt er op neer dat je iemand een kaartje stuurt die dit goed kan gebruiken. Een opkikkertje dus! Meer informatie kan je vinden op CraftyEngineer.

Ik mag weer 5 bloggers nomineren, maar dit gaat weer zo snel in 'blogland' ... dat iedereen er al bijna eentje heeft!!

Mijn nominaties gaan naar mijn knutselvriendinnen van CardArt, niet alleen omdat zij geweldige kaarten maken, maar vooral ook omdat het gewoon een heerlijk team is van een aantal meiden die heel verschillend zijn met een zelfde passie!!

Carmen
Diana
Inge
Erica

En nu ga ik weer eens proberen wat te maken ...
Fijne dag allemaal!

1 opmerking:

Erica zei

Hee thanks Chris, ben zeer vereerd :D!