Volgers

donderdag 12 april 2007

With Love


Sinds ik thuis ben is mijn huishouden een ongestructureerde zooi ... LOL! Elke dag is er wel weer "morgen" ... dus had ik me voorgenomen om vandaag gelijk aan de strijk te gaan, maar helaas lag dit schatje me nog aan te kijken, dus je raadt het al ... (nog) niks gedaan.
Maar ik ga nu toch echt opschieten want heb vanmiddag een afspraak bij m'n vriendin in Vlaardingen, blijf daar gezellig eten en ook nog op de koffie vanavond bij Kirsten.
Jeetje, mijn leven is nog drukker dan toen ik werkte!!
Fijne en zonnige dag vandaag

10 opmerkingen:

Erica zei

Het is zeker een schatje Chris :D! En dat HH ligt er morgen ook nog wel hoor (helaas :p), gewoon lekker genieten van je vrijheid en het heerlijke weer nu :D! Have a nice day ;)

Je@net zei

Ha, ha, ik hoor et al....een luizenleven!! LOL
Gelijk heb je meis, geniet ervan!!
Kaartje is super!!
Enne...tuurlijk mag je me linken hoor ;-)

Anoniem zei

Via via, zo gaat dat op het net, ben ik op uw blog terecht gekomen. Wat een schitterende kaarten allemaal. Ik kom zeker nog eens kijken. Geniet maar van al die tijd om creatief te zijn,
Lieve groet uit Vlaanderen
Christine
http://blog.seniorennet.be/chrilous

diana68 zei

Ojee Chris, dadelijk wordt je nog uit werken gestuurd door Kees :P:P hihihi....en het HH loopt toch niet weg ;o) Het kaartje is onwijs leuk, kan me voorstellen dat je aan het roepen was :D!

Janny zei

hihihi klinkt me bekend in de oren, als ik een week vrij ben zit ik vol met plannen maar er komt niks van;) maar wat weer een dot van een kaart Christa, daar had ik ook alles voor laten liggen;)

Christa zei

Bedankt hoor "meiden" ... echt vervelend hoor zo'n leven Jeanet ... LOL!
En Kees gaat me zeker aan het werk sturen Diaan, ik geraak geheel uit mijn werkritme en geef veel te veel geld uit ...
Trusten allemaal

Carmen zei

Ooooh Chris, deze is leuk!

Anoniem zei

Lovelly card with lovelly colours!
So cute with the small flowers on Tildas clothes! =D

Have a nice weekend in the springtime =)

Hugs Petra

Inger Marie zei

What a lovley card you have made.
Have a nice day :)

Hugs from Inger Marie

Carin zei

Wat een lieffie, daar laat je je HH toch graag de boel de boel voor ;-)