Volgers

vrijdag 24 juli 2009

1st Anniversary of Whiff of Joy today!!!!

Allereerst hoort bij iedere verjaardag natuurlijk een kaartje ... so this one is for you Katharina!! CONGRATULATIONS Katharina (and team) with your first Anniversary ...
Vandaag is de eerste 'Anniversary of Whiff of Joy Stamps' met een unieke Blog Hop en natuurlijk een feestje!!
Het Design Team en de speciale Blog Hop Guestdesigners hebben met deze schattige vrolijke stempels allerlei creaties gemaakt ...

Door van het ene blog naar het andere te 'hoppen' ... te beginnen bij Katharina ... is het mogelijk om deze 9 nieuwe vrolijke stempels te winnen door een berichtje achter te laten!
Ook de 'Designers' weten uiteindelijk niet waar de candy verborgen zit, dus laat zoveel mogelijk van je horen ... hihihihi!
Er wordt een designer gekozen die uit de achtergelaten berichtjes op haar blog een winnaar gaat kiezen!


Je zult er al 'hoppend' ook geweldige creaties van ons allemaal vinden ... en talloze voorbeelden voor je 'jatmap' (LOL)!
De winnaar wordt uiteindelijk bekend gemaakt op
Katharina's blog op 26 juli!
De Blog Hop eindigt bij Whiff of Joy op Papercraft Planet, waar je ook de illustratrices Elisabeth Bell en Alison Acton kunt ontmoeten en kunt discussiëren over wat of wie je heeft geinspireerd tijdens het 'Blog Hoppen' ...

Voor mijn 'kaart' heb ik de 'Tea Bag Holder' vergroot en de theezakjes vervangen door labels ... al is de tweede label niet duidelijk op de foto gezet. Maar dit is omdat er al zoveel te zien is! Het designpapier is van ADORNit en alles is ingekleurd met Prismacolors.

Ik vind dat het een heel vrolijk verjaardagsboekje geworden is ... het was in ieder geval heel leuk om te doen!!

Via mijn blog komen jullie uit bij de getalenteerde Hanne Amundsen van Papirdilla ... en om eerlijk te zijn ben ik net zo nieuwsgierig als jullie wat Hanne en alle andere Designers voor mooie creaties gemaakt hebben met de superleuke stempels!! Ik ga zo in ieder geval overal ff kijken ...
Ik wens jullie heel veel plezier en inspiratie vanavond met Blog Hoppen en hoop dat jullie het net zo spannend vinden als ik!

xx Christa

donderdag 16 juli 2009

Stampavie 'Opossum Pals'

Het is en blijft hier toch wel wat warm op de hobbyzolder, dus kaartjes maken gaat in etappes. Verder zijn we druk bezig met het huis van Jeroen want hij is nu zo'n anderhalf jaar bezig en nu moet het toch echt af!! Inmiddels is bijna alles vernieuwd en het wordt echt prachtig.
Ook al verf e.d. voor ons eigen huis gekocht, dus we zijn veel aan het 'klussen'...
Dus hoe bedoel je: 'lekker rustig nu je niet meer werkt?' ... LOL


Het kaartje is gemaakt met S.E.I. papers en de schattige stempel van Tina Wenke.
Er zijn inmiddels weer nieuwe stempels binnengekomen van Helz Cuppleditch en van Whiff of Joy waar ik 2 maanden GD ben, dus nog genoeg te doen!

Een fijne dag!
Christa

zaterdag 11 juli 2009

Heidi en Gretel van CC Designs


Omdat Marja van Freubelen vroeg of ik een sketch wilde maken voor het cluppie ben ik maar weer eens aan de slag gegaan!
Heb twee keer hetzelfde papier van Cosmo Cricket gebruikt en ook dezelfde sketch. Voor het 2e kaartje is deze een halve slag gedraaid ...
Ik had deze stempeltjes al een tijdje in huis, maar nog geen tijd gehad om ze te gebruiken ... zoals zovele!! Echt erg!
Maar vanaf afgelopen woensdag ben ik officieel gestopt met werken, dus wie weet komen ze allemaal eens aan de beurt.
Fijn weekend en bedankt voor het langskomen!
xx Christa

zondag 5 juli 2009

Er is hier nog steeds geen druppel regen gevallen, dus blijft het warm en benauwd weer ... toch kon ik het niet laten om weer eens een kaartje te maken, want dat ga je toch missen!
Er komt weer een nieuwe serie Sarah Kay stempels uit en ze zijn leuk!! Deze blijven toch een nostalgisch gehalte houden ... hahaha ... waar is toch mijn jeugd gebleven?
Heb gebruik gemaakt van Basic Grey Papers "Lemonade' en verder heeft deze "Elodie in her garden" genoeg bloemen om water te geven!
Ik moet nog 3 dagen werken en dan ben ik vrij ... heerlijk! Kijk er naar uit ...
Fijne avond en bedankt voor het langskomen.
xx Christa

dinsdag 30 juni 2009

Stampavie - Tina Wenke

Het is al een tijdje stil aan deze kant ... de fut was er een beetje (erg) uit! Zat niet lekker in mijn vel en dit kwam o.a. door mijn werk. Heb heel goed nagedacht en besloten om ontslag te nemen, ondanks dat het niet eenvoudig zal zijn om iets anders te vinden!
Gezondheid en geluk gaat boven alles en ik werd hier duidelijk niet gelukkig van ... dus 8 juli ben ik voor het laatst en ga ik eerst genieten van het zomerse weer en alle andere leuke dingen in het leven!
Eind juli liggen de nieuwe stempels van Stampavie van Tina Wenke in de winkel ... en ze zijn errug leuk en vooral heel vrolijk.
Deze heet 'Mouse carrying cake' ... is het geen schatje?
Hoop de komende weken weer vaker langs te komen ... maar dan moet het wel een paar graadjes minder warm worden want anders is het niet om uit te houden hier op de zolder!
Maar ik klaag niet hoor ... LOL

Geniet van het zomerse weer!
xx Christa

donderdag 11 juni 2009

High Hopes Challenge #34!!

Gelukkig begin ik weer op te knappen ... en heb ik weer zin in het maken van kaartjes! Dit keer maar een challenge gemaakt met de schattige High Hopes Stamps en Crate Papers.

Na een paar jaar buitenshuis wonen is onze dochter Evelien sinds 2 weken weer thuis omdat haar relatie over is ... en ze heeft nog een bewoner meegenomen ...

deze eigenzinnige teckel ... een schat van een beest! Denk je dat je 'bijna' zover bent dat je met z'n tweetjes overblijft, heb je weer een huis vol!
Dus ons huishouden is momenteel ietwat rommelig ... hihihihi
Christa

woensdag 10 juni 2009

Long time no see ...

Het is lang, te lang ... geleden dat ik weer eens ff op mijn blog was! Het kwam er gewoon helemaal niet om eens lekker ontspannen een kaartje te maken.
Ben tussendoor wel heerlijk samen met Kees een weekje naar Kreta geweest ... maar was de dag na mijn thuiskomst zo ziek dat ik nu een paar dagen thuis ben van het werk.
Dit kaartje had ik voor de vakantie gemaakt voor een workshop bij DoeaDing ... 'k zag het schattige papier in de winkel en moest daar natuurlijk dit Magnoliaatje voor gebruiken.
Hoop dat ik vanaf nu weer meer zin en inspiratie heb/krijg om een kaartje te maken ... want gek genoeg ga je het toch altijd missen!
En ook eens te kijken en te reageren bij al die gezelig blogvriendinnen... nu doe ik dat alleen maar ff snel, zonder een berichtje achter te laten.
Fijne dag,
Chris

vrijdag 24 april 2009

Workshopkaartjes ...


Gisteravond weer een workshop gegeven bij Marlous van DoeaDing en daar hebben de dames deze twee kaarten gemaakt ... alhoewel de meesten alleen de eerste hebben afgekregen!
Het is altijd heel leuk om te doen en er komen toch iedere keer weer nieuwe enthousiaste kaartenmaaksters bij!
Heb heel erg pijn in mijn rug omdat ik met veel te druk maak en veel te druk heb ... vraag me af of ik het ooit wel eens leer om gas terug te nemen.
Maar zal toch moeten!!
Fijn weekend
Christa

SAV Challenge #2

De tweede Challenge van Stampavie staat alweer een paar dagen op het blog ... maar er is iets mis gegaan met het insturen van mijn kaart!
De opdracht is: gebruik bruin en roze ... en als optie groen! Verder heb ik de sketch van de eerste challenge gebruikt omdat ik de opdracht niet goed had gelezen ... LOL

Ben een beetje te druk en sla 'dingen' niet goed op in mijn hoofd ...
Dus doe gezellig mee!

Fijne dag allemaal.
Liefs van Chris

woensdag 8 april 2009

SAV Challenge 01 - Sketch

Vanaf maandag 6 april is er om de twee weken een nieuwe Stampavie Challenge (hier vind je er alles over!) en de eerste keer is dat een geweldige sketch van Diane ...


Natuurlijk zijn er geweldige prijzen te winnen, beschikbaar gesteld door Stampavie
Dus doe gewoon lekker mee!!
Veel plezier en succes!
Christa xx